loading...

سئو سامان

مزوژل چیست و چه عملکردی دارد؟ شاید بتوان گفت که این روش یکی از راحت و بی دردسر ترین روش هایی است که از طریق آن می توان به پوستی جوان و شاداب دست پیدا کرد. در این روش با استفاده از تزریق هیالورونیک اس

سئو بازدید : 60 پنجشنبه 20 آبان 1400 نظرات (0)

مزوژل چیست و چه عملکردی دارد؟

شاید بتوان گفت که این روش یکی از راحت و بی دردسر ترین روش هایی است که از طریق آن می توان به پوستی جوان و شاداب دست پیدا کرد. در این روش با استفاده از تزریق هیالورونیک اسید، مواد گیاهی و معدنی، آنتی اکسیدان های قوی و انواع ویتامین ها به پوست شخص باعث می شود زیبایی مجدد به پوست او بازگردد.

هدف از تزریق اسید هیالورونیک این است که کلاژن های پوست را تحریک کند تا خون رسانی به بافت های پوست انجام شود. به همین دلیل است که یکی از اصلی ترین ترکیبات محلول مورد نظر از اسید هیالورونیک استفاده می شود. تا به اینجا کلاژن های پوست به خوبی تحریک شده اند و برای اینکه بتوان بافت پوست را ترمیم و تقویت کرد از مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها استفاده می شود.

با توجه به توضیحی که در بالا گفته شد مقدار کلاژن و الاستین موجود در بدن با بالا رفتن سن کم می شود. نتیجه کم شدن کلاژن و الاستین به وجود آمدن چین و چروک هایی است که در پوست صورت به وجود می آید که پوست دیگر شادابی گذشته را ندارد افراد را به سمت راه حل هایی برای برطرف کردن این مشکل می کشاند. یکی از بهترین و تاثیر گذارترین روش ها، تزریق مزوژل است که باعث می شود هیالورونیک در پوست بازسازی شود و کمک بسیار زیادی به جوانسازی پوست کند.

با استفاده از موادی مانند هیالورونیک اسید، ویتامین ها و پپتید ها که برای بازسازی و تقویت پوست کاربرد دارند، پوستی صاف و شفاف را می توانید داشته باشید. این مواد می توانند منافذ، آکنه و لکه هایی که در قسمت های مختلف بدن وجود دارند را تحت تاثیر خود قرار دهند. گاهی اوقات برخی از پزشک ها برای این که تاثیر پذیری و نتیجه نهایی بهتر و با کیفیت تر شود، اقدام به ترکیب مزوژل و بوتاکس می کنند. برخی از این مزوژل ها برای پر کردن خط لبخند و خط های زیر چشم کاربرد خوبی دارند و می توانند به خوبی این نواحی را پر کنند و حتی حجم دهی مختصری را هم اضافه کنند.

اصلی ترین کاری که مزوژل انجام می دهد تحریک فیبروپلاستها ها است که از طریق آن ها بتوان خون رسانی را به بافت ها انجام داد و پوستی سرحال و تازه تر را داشته باشید.

کاربرد تزریق مزوژل در زیر چشم

پوست صورت و خصوصا ناحیه اطراف چشم به برخی عوامل حساس است و اگر به درستی از آن محافظت نشود، چین و چروک هایی که دوست ندارید در این ناحیه پدیدار می شود. عوامل مختلفی وجود دارد مثل بالا رفتن سن، مصرف سیگار، واکنش های آلرژیک، خستگی، داشتن خواب نامنظم، داشتن سبک تغذیه نادرست و عوامل ژنتیکی باعث می شود این مشکلات به وجود آید.

برای جلوگیری از بروز این مشکل توصیه می شود که از کرم های دور چشم استفاده کنید. اما گاهی تنها استفاده از کرم نمی تواند چاره کار باشد. به همین دلیل بهترین روشی که می توانید برای برطرف کردن این مشکل از آن استفاده کنید تزریق مزوژل است. در زیر می توانید برخی از مزایای تزریق مزوژل را مورد بررسی قرار دهید.

  1. اطراف چشم به خوبی آبرسانی می شود
  2. هاله تیره ای که دور چشم به وجود آمده به مرور کاهش می یابد
  3. خطوط و چین و چروک های اطراف چشم کم تر می شوند
  4. کاهش تورم زیر چشم
  5. تغذیه و آبرسانی به پوست
  6. سفت شدن پوست

روش تزریق مزوژل در زیر چشم

برای برطرف کردن مشکلات پوستی در ناحیه زیر چشم بهترین و راحت ترین روش تزریق مزوژل است. در این روش مواد مستقیم به پوست شما تزریق می شود و ابتدا تمامی محل هایی که نیاز به تزریق دارد پاک و ضدعفونی می شود. در صورتی که شخص درخواست کند ژل بی حسی برای محل مورد نظر استفاده می شود.

پس از انجام این مراحل پزشک با استفاده کردن از یک سوزن کوچک مزوژل را در پوست تزریق می کند. سپس نیاز است صبر کند تا مواد در محل های مورد نظر به خوبی پخش شود. گاهی اوقات پیش می آید که در محل تزریق اندکی تورم ایجاد می شود که مشکلی در روند تزریق ایجاد نمی کند و پس از مدتی از بین خواهد رفت. این روش دوران نقاهت ندارد و بلافاصله بعد از تزریق می توانید به روند روزانه خود ادامه دهید.

منبع: https://termehmedgroup.com/skincare/what-use-mesogel/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 1,037
  • بازدید کلی : 3,412