loading...

سئو سامان

قبل از خرید تیرآهن باید بدانید که تیرهای موجود در بازار به دو نوع استاندارد و سبک قسمت بندی می شوند و  بهترین محصول داخلی تیرآهن اصفهان ذوب آهن است و دارای وزن استاندارد است. وزن این محصول بر اسا

سئو بازدید : 54 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

قبل از خرید تیرآهن باید بدانید که تیرهای موجود در بازار به دو نوع استاندارد و سبک قسمت بندی می شوند و  بهترین محصول داخلی تیرآهن اصفهان ذوب آهن است و دارای وزن استاندارد است. وزن این محصول بر اساس جدول استال است و قیمت های بالایی نسبت به نمونه های دیگر دارد. 

بهترین مارک تیرآهن موجود در بازار ایران کدام است؟

تیرهای تولید شده در کشور در دو نوع استاندارد و سبک موجود می باشد ، اکنون می توان گفت بهترین نوع تیرآهن ، تیرآهن فولادی در اصفهان موجود در بازار است.

معمولاً سه نوع تیرآهن در بازار وجود دارد

پرتو IPB بال - پرتو IPE استاندارد اروپا و ایران - پرتو استاندارد INP روسیه و چین

آیا می توان پرتوی خریداری شده را شبکه کرد؟

به دلیل کیفیت بالای تیر آهن اصفهان فقط این محصول توانایی کار در شبکه را دارد.

تیرها به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارد در صنعت ساختمان در استانداردهای مختلف و با مشخصات مختلف تولید می شوند. ما با ارائه مطلب و توضیح مختصری از این محصول در اختیار شما هستیم. علاوه بر این شما عزیزان می توانید با سایت تهران آهن و با تماس به شماره 02186073000 اطلاعات بیشتری در مورد وزن ، اندازه و قیمت آهن اصفهان 16 روز از کارشناسان فروش ما دریافت کنید.

 انواع تیرهای 14 امروز

تیر از آن مقاطع فولادی است که در هرگونه پروژه ساختمانی ، در برابر تنش های ناشی از گشتاور خمش و نیروی برشی ، حضور رنگی دارد. در مجموع ، سه استاندارد از این محصول توسط تولیدکنندگان تولید و به بازار عرضه می شود که به شرح زیر است. تیرهای IPB یا بال پهن ، تیرهای IPE که با توجه به استانداردهای اروپا و چین تولید می شوند و در نهایت تیرهای INP با توجه به استاندارد روسیه و چین تولید می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آهن کیلویی چند  ، ما به طور خلاصه هر یک از این بخش ها را توضیح خواهیم داد. تیرهای بال ، یا به اختصار IPB ، ظاهر گسترده ای دارند. در این نوع بخشها دو ویژگی اصلی L و V وجود دارد ، L وزن سبک (IPBL) و V وزن زیاد (IPBV) محصول را نشان می دهد. تیرهای IPE نوع دوم این بخشها است. شکل I دارد و ضخامت بال آن یکسان است. قابل ذکر است که این نوع استاندارد در ایران خریداران بیشتری دارد. سرانجام ، نوع سوم این بخشها INP است که شکل I دارد ، با این تفاوت که با دور شدن از روح ضخامت بالها کاهش می یابد ، بنابراین اگر به طول این محصول نگاه کنید ، بالها در ابتدا لاغر و در انتها ضخیم می شوند.

میلگرد اهواز

کارخانه  اهواز تولید کننده شیرآلات آجدار در مناطق جنوبی کشور است. این واحد صنعتی با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، تولید کننده پروفیل های فولادی کلاس A2-A1 و A3 است و با ظرفیت تولید سالانه 550،000 تن ، مقدار قابل توجهی از نیازهای بازار پروفیل های فولادی ایران را تأمین می کند . تولید این محصولات در این واحد صنعتی توسط کادری مجرب و مطابق با استاندارد DIN انجام می شود که با محصولات با کیفیت بالا جایگاه خوبی در بین مشتریان به دست آورده است. قیمت میلگرد اهواز به روز شده به عنوان یکی از محصولات فولادی با کیفیت بالا در بازار ، روزانه در این صفحه به روز می شود. عزیز می توانید علاوه بر مطالعه ادامه این مقاله ، با تماس با شماره 021-86073000 پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. 

مشخصات فنی اتصالات کوثر در اهواز

وزن و مشخصات فنی هر بخش فولادی عناصر بسیار مهمی هستند که باید قبل از خرید محصول به آنها توجه کنید. زیرا این مشخصات برای هر محصول متفاوت است و با خرید مناسب می توانید بیشترین عملکرد را از محصول بگیرید. همانطور که گفته شد ، اتصالات کارخانه کوثر در اهواز در سه مرحله A2 - A1 و A3 تولید می شود.

بخشهای A1 ظاهری صاف و بدون آج دارند. این بخشها 25٪ تغییر شکل نسبی دارند ، به همین دلیل به لطافت و انعطاف پذیری مشهور هستند. بعلاوه دارای مقاومت کششی 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و مقاومت کششی 2400 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. با توجه به این مشخصات ، این محصول بهترین گزینه برای جعل یا کاربردهایی است که نیاز به خم شدن و جوشکاری دارد.

کلاس بعدی A2 است. این بخشها دارای آج مارپیچی با زاویه 45 درجه هستند ، از دیگر مشخصات فنی می توان به مقاومت کششی 3000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و مقاومت کششی 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع اشاره کرد که در نهایت برای کاربردهایی مانند اکستروژن و ساخت اسکلت مورد استفاده قرار می گیرد خوب است انتخاب

سرانجام ، کلاس A3 که دارای محافظ های آجدار در بازار است. این محصولات دارای تنش کنونی 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع ، تنش شکست 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و همچنین تغییر شکل پلاستیک 14 درصد یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در ساخت سازه های ساختمان است. بخاطر داشته باشید که این نوع تقویت کننده به هیچ وجه برای عملیات جوشکاری و تغییر شکلهای زیادی مناسب نیست ، بلکه مقاطع شکننده و شکننده محسوب می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 936
  • بازدید کلی : 3,311