loading...

سئو سامان

سئو بازدید : 53 شنبه 15 بهمن 1401 نظرات (0)

خواه شما تعمیرکار اتوموبیل‌های سبک باشید و خواه مسئول یک کارواش، به خوبی می‌دانید که شستشوی قطعات داخلی اتوموبیل تا چه اندازه مهم است. قطعات سیستم‌های داخلی اتوموبیل مانند قطعات موتور، گیربکس و سایر بخش‌های اتوموبیل بعد از مدتی به دلیل کارکرد زیاد و تجمع بقایای روغن و گریس بر روی آنها، جرم می‌گیرند. جرم گرفتن این قطعات باعث می‌شود که آنها دیگر مثل قبل کارآئی نداشته باشند. در ضمن در صورت عدم قطعه شویی داخلی اتوموبیل، ممکن است همین جرم‌ها مسبب خرابی‌های بزرگتری شوند.

به همین دلیل دستگاه قطعه شور همواره جزئی از روند شستشوی اتوموبیل‌ها در کارواش‌ها یا تعمیر آنها در تعمیرگاه‌ها است. اما امروزه قطعه شویی اتوموبیل‌ها با استفاده از نیروی کار انسانی به دلیل افزایش دستمزد و راندمان پایین نیروی کار در مقایسه با دستگاه‌های قطعه شویی، چندان به صرفه نیست. در این بین، دستگاه‌ قطعه شویی سواری بهترین وسیله برای چربی گیری قطعات داخلی خودرو هستند.

خرید دستگاه قطعه شور سبک و سواری

دستگاه قطعه شویی سبک معمولاً تمام خودکار است و ضمن داشتن کارآیی و سرعت بالا، قطعات داخلی خودرو را کاملاً چربی گیری کرده و تمیز می‌کند. یک دستگاه قطعه شور معمولاً شامل یک سبد گردان است و با استفاده از آب گرم و مواد شوینده تمام قطعات موتور، گیربکس، میل‌لنگ، شاتون، پیستون و در حالت کلی کلیه قطعات داخلی خودرو را به صورت یکپارچه کاملاً تمیز می‌کند.

خرید و قیمت دستگاه قطعه شویی سواری و سبک به دلایل زیادی بسیار به صرفه است. زیرا اولاً راندمان بسیار بالایی دارد، چرا که در طول روز می‌توان قطعات داخلی چندین خودرو را تنها با استفاده از یک دستگاه قطعه شور کاملاً شستشو داد. ثانیاً دستگاه قطعه شور کارآیی بالاتری از نیروی انسانی دارد، به همین دلیل در صورت استفاده از آن، می‌توان مطمئن بود که کلیه قطعات داخلی خودرو کاملاً تمیز و چربی گیری شده‌اند. در نهایت یک دستگاه قطعه شویی سبک و سواری به شکل بهینه‌ای از آب و مواد شوینده استفاده می‌کند و همین باعث می‌شود خرید قطعه شور سبک در بلند مدت، باعث صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف آب و مواد شوینده شود.

قیمت دستگاه قطعه شویی سواری و سبک

قیمت دستگاه شستشوی قطعات خودرو بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. البته در حالت کلی قیمت قطعه شویی کوچک نسبت به انواع بزرگ آن کمتر است. ابعاد دستگاه و جنس بدنه دو فاکتور و عامل مهم در تعیین قیمت این تجهیزات به شمار می‌روند. توان پمپ نیز از دیگر عواملی است که در زمان خرید باید به آن توجه کرد. نوع گرمکن دستگاه هم می‌توان قیمت آن را دستخوش تغییراتی بکند. با توجه به تنوع عوامل دخیل در قیمت توصیه می‌شود با کارشناسان ما در P.W.M تماس بگیرید. کارشناسان ما اطلاعات تکمیلی و راهنمایی‌های موردنیاز را قبل از خرید دستگاه قطعه شویی در اختیار شما می‌گذارند.

لیست قیمت دستگاه قطعه شویی سواری به عوامل مختلفی بستگی دارد، که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد دستگاه قطعه شویی سواری

قطعاً اولین عامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه قطعه شور سبک، ابعاد و اندازه آن است. معمولاً یک دستگاه قطعه شور سبک ابعادی در حدود 100×100 سانتی‌متر دارد. کاهش یا افزایش ابعاد دستگاه، بر قیمت قطعه‌ شور سبک تاثیر می‌گذارد.

جنس بدنه دستگاه قطعه شویی سبک

جنس بدنه قطعه شور سبک هم در قیمت دستگاه قطعه شور سبک و هم در دوام و ماندگاری آن تاثیر بسزایی دارد. بدنه دستگاه قطعه شور سبک معمولاً از استیل یا فولاد گالوانیزه ساخته می‌شود که قطعاً قطعه شور سبک ساخته شده از استیل گرانتر است.

جنس و اندازه سبد دستگاه قطعه شور سبک

سبد جزء بسیار مهمی از دستگاه قطعه شویی سبک است، به همین دلیل جنس و اندازه آن تاثیر زیادی بر لیست قیمت دستگاه قطعه شور سبک دارد. بهتر است سبد دستگاه قطعه شور سبک از جنس استیل یا فولاد ضد زنگ با ضخامت مناسب باشد و تا حد امکان بزرگ باشد. هر چه سبد قطعه شور سبک بزرگتر و مقاوم‌تر باشد، وزن بیشتری را تحمل می‌کند و باعث افزایش راندمان دستگاه می‌شود.

توان پمپ و گیربکس دستگاه قطعه شویی سواری

پمپ و گیربکس دو جزء اصلی هر دستگاه قطعه شویی سبک از نوع سواری هستند و توان آنها بر عملکرد دستگاه قطعه شور سبک و لیست قیمت قطعه شور سبک تاثیر می‌گذارد. قطعاً هر چه توان و قدرت پمپ و گیربکس قطعه شور سبک بالاتر باشد، راندمان و کارآئی دستگاه و بالتبع قیمت آن افزایش می‌یابد.

منبع: https://pwmiran.ir/

سئو بازدید : 60 شنبه 15 بهمن 1401 نظرات (0)

امروزه دستگاه‌های قطعه شور صنعتی و نیمه صنعتی، سرعت و کیفیت شست و شوی قطعات ماشینی و تجهیزات را به صورت قابل توجهی بهبود بخشیده‌اند. یکی از پر‌استفاده‌ترین دستگاه‌های قطعه‌شور، دستگاه‌های قطعه شور سواری هستند که در ابعاد صنعتی و نیمه صنعتی در بازار موجود هستند. در این مقاله به بررسی تخصصی علت لزوم شست و شوی قطعات ماشین‌های سواری و آموزش مهارت کار با دستگاه قطعه شویی می‌پردازیم.

اهمیت شست و شوی قطعات ماشین سواری

قطعات داخلی، موتور و سیلندر خودرو‌های سواری، با مرور زمان  در تماس با چربی‌ها، آلایندگی بنزین و رسوب‌گذاری؛ راندمان‌ آن‌ها کاهش یافته و می‌تواند نواقص فنی در خودرو ایجاد کند. بیشتر نواقص فنی خودرو که به مربوط به موتور دستگاه است، به دلیل رسوب گذاری و افزایش فشار روی سیلند‌ر‌ها و موتور است. با شست و شوی منظم قطعات داخلی خودرو می‌توانید به عمر مفید دستگاه، کاهش مصرف سوخت و کاهش مشکلات فنی آن کمک کنید.

موضوع قطعه شویی از آن‌جا در ایران بسیار حائز اهمیت است که خودرو‌هایی با کارکرد ۵ سال به بالا در جامعه بسیار وجود دارند. با توجه به رسوب گذاری چندین ساله‌ی موتور خودرو‌ها، این وسایل نقلیه با عمر بالای ۵ سال، مشکلات فنی آن‌ها افزایش می‌یابد؛ یکی از دلایل افزایش مشکلات فنی خودرو‌های ۵ سال به بالا وجود رسوبات و عدم عملکرد صحیح موتور این خودرو‌ها است.

دستگاه قطعه شویی سواری خودرو به طور کلی مزایای زیادی دارد که به صورت خلاصه شامل موارد زیر هستند.

  • افزایش عمر مفید قطعات
  • کاهش نقص فنی در دیگر قسمت‌های خودرو
  • کاهش مصرف سوخت
  • افزایش راندمان خودرو

کاربرد انواع دستگاه های قطعه شویی

همانطور که اشاره کردیم، دستگاه‌های قطعه شور در مدل‌های مختلفی مانند دستگاه قطعه شور صندوقی، دستگاه قطعه شور سبک، دستگاه قطعه شور تونلی، دستگاه قطعه شور سنگین و دستگاه قطعه شور فوق سنگین وجود دارد که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند و در شستشوی قطعات خاصی از ماشین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها و کاربردهایشان می‌پردازیم و شما را با انواع دستگاه قطعه شویی آشنا می‌کنیم.

کاربرد دستگاه قطعه شور سبک

دستگاه قطعه شویی سبک یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها در مکانیکی محسوب می‌شود. شما به عنوان تعمیرکار اتومبیل‌های سبک نیاز دارید تا قطعات داخلی آن‌ها را شستشو دهید و قطعه شور سبک بهترین گزینه برای چربی زدایی و شستشوی قطعات داخلی خودروهای سبک خواهد بود. از ویژگی‌های قطعه شور سبک می‌توان به وجود آب گرم و مواد شوینده اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد تمام چربی‌های چسبیده به قطعات داخلی خودرو را به خوبی شستشو دهید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید قطعاتی مانند پیستو، میل‌لنگ، گیربکس و … را به خوبی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمیز کنید.

کاربرد دستگاه قطعه شور صندوقی

ماشین‌ها به دلیل استفاده روزمره در معرض کثیفی هستند و قطعات داخلی آن‌ها نیز درگیر چربی و روغن می‌شود. بنابراین هر از چند گاهی نیاز است که برای کارکرد بهتر آن‌ها، شستشو داده شود و چربی‌زدایی صورت گیرد. دستگاه قطعه شور صندوقی را می‌توان از بهترین دستگاه‌ها برای شستشوی قطعات خودرو در نظر گرفت که بدون آسیب رساندن به قطعات، به خوبی آن‌ها را چربی‌زدایی می‌کند. کیفیت دستگاه قطعه شویی صندوقی بستگی به جنس و ابعاد آن دارد که معمولا از جنس فولاد ضد زنگ است. بدنه ضد فولاد این دستگاه باعث می‌شود تا مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و در استفاده‌های دراز مدت نیز به راحتی دوام آورد.

کاربرد دستگاه قطعه شور سنگین

شاید برایتان سوال پیش بیاید که برای شستشوی قطعات ماشین آلات سنگین باید از چه دستگاهی استفاده کرد. جای نگرانی نیست چرا که دستگاه قطعه شویی ماشین سنگین برای همین موضوع ساخته شده است تا شما قطعات داخلی ماشین آلان سنگین را به خوبی چربی‌زدایی کنید و بشویید. علاوه بر این، بسیاری از قطعات صنعتی در داخل کارخانه‌ها نیز نیاز به شستشو دارند که به کمک دستگاه قطعه شویی سنگین می‌توانید آن‌ها را به خوبی شستشو دهید. این دستگاه توانایی شستشوی قطعات چدن و آلومینیوم را نیز دارد و با استفاده از مواد شوینده و آب گرم، به صورت کاملا مکانیزه به شستشوی قطعات می‌پردازد.

کاربرد قطعه شور فوق سنگین

دستگاه قطعه شور فوق سنگین، یکی دیگر از دستگاه‌های موردنیاز در کارخانجات صنعتی است که برای شستشوی قطعات ماشین آلات فوق سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز به نیروی انسانی نیست و به تنهایی می‌تواند با عملکرد دقیق خود، قطعات فوق سنگینی مانند موتور اتومبیل‌های دیزلی، بنزینی و … را شستشو دهد. قطعه شور فوق سنگین از ویژگی‌های زیادی برخوردار است و امکانات کاربردی قابل قبولی مانند چربی‌گیر، مخزن دو جداره و … دارد که در شستشوی مکانیزه قطعات و سرعت عمل دستگاه کمک می‌کند.

کاربرد قطعه شور تونلی

معمولا دستگاه قطعه شور تونلی را می‌توانید در کارگاه‌ها و کارخانه‌های صنعتی پیدا کنید؛ زیرا این روزها از این دستگاه در فرایندهای مختلفی از تولید تا رنگ‌سازی قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطعه شور تونلی با رعایت اصول محیط زیست، به شستشوی قطعات و چربی‌زدایی آن‌ها می‌پردازد و سعی در حفظ پاکیزگی محیط دارد. از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به تک فاز یا سه فاز بودن آن اشاره کرد که با توجه به نیاز مشتری، سفارش و ساخته می‌شود.

منبع: https://pwmiran.ir/

سئو بازدید : 62 پنجشنبه 13 بهمن 1401 نظرات (0)

پالت‌های پلاستیکی کاربرد بسیار زیادی در انبارها برای جابه‌جایی کالاها دارند. از طرفی، این روزها در هر صنعتی از انواع پالت برای کارهای مختلف استفاده می‌شود و به نوعی به یکی از اصلی‌ترین وسایل برای قفسه‌بندی و نگهداری کالاها تبدیل شده‌اند. در این مطلی قصد داریم شما را با انواع کاربرد پالت پلاستیکی در صنایع مختلف آشنا کنیم و به طور خلاصه کاربرد هر یک در شغل‌های مختلف را بررسی کنیم.

 تعریف پالت پلاستیکی

به طور کلی برای خرید پالت پلاستیکی باید بدانید که در اندازه‌های متفاوتی در بازار وجود دارد که کار آن تحمل بار کالاهاست. معمولا پالت‌های پلاستیکی را روی هم قرار می‌أهند اما در باکس پالت که دیواره دارد، امکان قرار دادن کالا درون آن نیز وجود دارد. در مقالات قبلی به طور کامل‌تری به سوال پالت چیست، پاسخ داده‌ایم.

کاربرد پالت های پلاستیکی

این پالت ها بعد از ساخت استریلیزه می شوند به همین خاطر از نفوذ حشرات و جوندگان جلوگیری می کنند، بنابراین از پالت پلاستیکی در صنایع غذایی نیز استفاده می شود و جایگاه ویژه ای در صنعت غذایی دارد. این پالت ها در شهرهای که رطوبت بالایی دارند مانند قسمت شمالی و جنوبی کشور بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا در رطوبت نیز دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند.

 در چه مکان هایی از پالت پلاستیکی استفاده می شود؟

معمولا در انبارهای نگهداری مواد غذایی، در انبار کالاها، سردخانه ها، اسکله ها، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی، در محل های بارگیری و تهیه و تولید و عرضه کالاهای کاغذی از پالت پلاستیکی استفاده می کنند.

کاربرد پالت پلاستیکی صنعتی

پالت‌های پلاستیکی به دلیل جدیدتر بودن و قیمت کمتر نسبت به پالت‌های چوبی و فلزی، در صنایع مختلفی مانند غذا، اسکله و … کاربرد دارند. این پالت‌ها با مقاومت بسیار خوب خود، می‌توانند بار سنگین را تحمل کنند. علاوه این، به دلیل وزن سبک خود، قابلیت جابه‌جایی راحت‌تری نیز دارند و در برابر مایعات و حشرات نیز، نفوذناپذیر هستند.

 کاربرد پالت پلاستیکی در مرغ داری

یکی از انواع کاربرد پالت پلاستیکی در صنایع مختلف، استفاده از آن‌ها در مرغ‌داری است. یکی از ویژگی‌های پالت پلاستیکی این است که آسیبی به کالا وارد نمی‌کنند و این مورد برای استفاده در مرغ‌داری که موجود زنده در آن قرار می‌گرد، ایده‌آل است. فرضا اگر از پالت فلزی استفاده شود، امکان آسیب به مرغ وجود دارد و باعث خسارت می‌شود. از نکات مهمی که در استفاده از پالت پلاستیکی در مرغ‌داری وجود دارد، امکان شستشو و ضدعفونی آن است که این مورد نیز باعث می‌شود تا آلودگی به داخل مرغداری وارد نشود.

کاربرد پالت پلاستیکی در انبار داری

در گذشته برای انبار محصولات از پالت‌های چوبی  فلزی استفاده می‌شد که باعث زنگ زدگی، آسیب رسیدن به محصول، جمع شدن حشرات و .. بود. اما در حال حاضر پالت‌های پلاستیکی، جایگزین آن‌ها شده‌اند تا با ماندگاری بیشتر، آسیب را به حداقل برسانند. یکی از انواع کاربرد پالت پلاستیکی در صنایع مختلف را می‌توان صنعت انبارداری دانست که بسیار رایج است.

 کاربرد پالت پلاستیکی در صنعت بهداشتی و غذایی

یکی دیگر از انواع کاربرد پالت پلاستیکی در صنایع مختلف مانند صنایع دارویی و بهداشتی و همچنین غذایی است. برای نگهداری از محصولات دارویی و چیدمان آن‌ها، استفاده از پالت پلاستیکی بهترین گزینه است زیرا استفاده از انواع دیگر پالت مانند پالت چوبی و فلزی، ممنوع است زیرا ممکن است آلوده باشند و باعث تکثیر باکتری و ویروس شوند. از طرفی،  چون پالت‌های پلاستیکی امکان شستشو و ضدعفونی نیز دارند، برای این نوع صنایع اهمیت ویژه‌ای دارند.

 کاربرد پالت پلاستیک در سردخانه

استفاده از پالت پلاستیکی که جنبه بهداشتی بالایی دارد، در سردخانه‌ها که دمای آن زیر صفر است؛ مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نگهداری انواع گوشت مرغ و قرمز در سردخانه‌ها، نیاز به استفاده از پالت پلاستیکی است زیرا علاوه بر بهداشتی بودن، بسیار اقتصادی نیز هستند.

پالت پلاستیکی چه مزایایی دارد؟

  • پالت ها، دارای تحمل وزن بسیار بالایی هستند
  • انعطاف پذیری بالایی دارند
  • توانایی ضربه گیری دارند
  • سبک و بهداشتی هستند
  • پالت پلاستیکی در رنگ های مختلف تولید می شوند
  • پالت های پلاستیکی در مقابل مواد شیمیایی و سمی مقاوم هستند
  • دسته بندی کالاها با این پالت ها بسیار کار ساده ای می باشد
  • جنس پلاستیک این پالت ها بسیار با کیفیت است

منبع: https://sahandplastic.ir/

سئو بازدید : 51 پنجشنبه 13 بهمن 1401 نظرات (0)

پالت‌ به وسیله ‌ای گفته می‌شود که برای انبار کردن اشیاء یا انتقال کالا ها توسط جک دستی و یا لیفتراک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در انبارهای خود می توانید پالت های پلاستیکی را در زیر کالاها قرار دهید تا آن ها را دور از زمین و رطوبت نگه دارید و از آسیب دیدن کالاها جلوگیری کنید. این پالت ها ورودی هایی دارند که جابجایی کالا با لیفتراک را بسیار راحت می کنند. همچنین می توانید برای نظم داشتن کالاها در انبار از پالت های پلاستیکی استفاده کنید. و با تفکیک رنگ پالت ها، کالاهای خود را دسته بندی کنید.

 پالت چیست؟

پالت وسیله‌ای برای نگهداری تجهیزات و کالا مختلف در مکان‌هایی چون خانه، فروشگاه، کارگاه و.. است که به شما کمک می‌کند این محصولات را با نظم بیشتر و به صورت مرتب بچینید. عدم وجود نظم در برخی صنایع و شغل‌ها باعث می‌شود که بسیاری از محصولات و تجهیزات گم شوند و زمانی که شما به آن احتیاج دارید در دسترس قرار نگیرد. اما وجود پالت پلاستیکی با مرتب کردن و طبقه بندی این وسایل به شما کمک می‌کند همیشه و در همه جا به وسیله مورد نیازتان دست پیدا کنید.

 انواع پالت های پلاستیکی

پالت ها انواع زیادی دارند و با خرید پالت پلاستیکی می توانید از کاربردهای فراوان آن استفاده کنید.

پالت های پشت دار

پالت های پشت دار شباهت زیادی به پالت های چوبی دارند. از پالت پشت دار در کارخانه ها بیشتر استفاده می شود زیرا برای آن ها صرفه اقتصادی دارد و این پالت ها را می توان تا سه ردیف روی هم گذاشت.

قیمت این نوع پالت با توجه به سایز، ابعاد و اندازه ای که دارد بین 60000 تومان الی 90000 تومان است.

 پالت های توهم خور

همان طور که از نامشان پیداست، پالت های توهم خور داخل هم می روند در نتیجه حجم کمی را اشغال می کنند. بنابراین برای فروشگاه مواد غذایی بسیار مناسب هستند زیرا این فروشگاه ها معمولا فضای کمی دارند. قیمت پالت توهم خور که به آن پالت شانه ای نیز می گویند، بین 55000 تومان تا 70000 تومان بسته به ابعاد و نوعی که دارد متغیر است.

 پالت های دندانه دار

پالت های دندانه دار در واقع یک محصول شکست خورده محسوب می شوند چرا که از این مدل پالت پلاستیکی استقبال خوبی نشد. در ابتدا سبکی، مقاومت و تحمل بار بالا در این پالت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

  • پالت پلاستیکی کاملاً بهداشتی و برای مصارف حساس مناسب است
  •  ظاهر زیبا در عین کارایی بالا یکی دیگر از قابلیت پالت پلاستیکی است
  • تنوع در رنگ و  قابل شستشو آسان دیگر فایده این محصول می‌باشد
  • انعطاف پذیری و مقاوم در برابر انواع آب و هوا

منبع: https://sahandplastic.ir/

سئو بازدید : 57 چهارشنبه 12 بهمن 1401 نظرات (0)

دستگاه قطعه شور همانطور که از اسم آن پیداست یکی از دستگاه‌های مجهز تعمیرگاهی می باشد که به وسیله آن می‌توان انواع سیلندر خودروها و همچنین دیگر قطعات مکانیکی خودرو را شستشو داد. دستگاه قطعه شور با نام‌های دیگری از جمله سیلندرشور، موتورشور، قطعه شوی، چربی گیر، دستگاه قطعه شویی، قطعه شور موتور و … هم در بازار شناخته می شود. دستگاه قطعه شور یا سیلندر شور از کاربردی ترین دستگاه‌ها در مکانیکی‌ها، تعمیرگاه‌های مجاز، کارگاه‌های صنعتی و نمایندگی‌های خودرو می باشد که برای شستشوی قطعات خودروهای سواری و ماشین سنگین استفاده می شود. کاربرد دستگاه قطعه شور برای شستشوی قطعات مکانیکی موتور خودرو، سیلندر خودرو و دیگر قطعاتی از خودرو که تمیز کردن آنها کمی دشوار است می‌باشد.
هنگامی که تعمیرکاران خودرو یا صنعتگران اقدام به تعمیر یا تولید یک قطعه از موتور خودرو می کنند برای اینکه براده‌ها، روغن‌های صنعتی، چربی و … از قطعه پاک شود و تمیز و نو جلوه نماید قطعه را در دستگاه قطعه شور گذاشته تا دستگاه در مدت کم با پاشش قوی آبگرم و مواد شوینده آنرا بشوید و از هرگونه روغن و چربی پاک نماید.

توجه دقیق به راهنمای خرید دستگاه قطعه شویی به شما کمک می کند تا علاوه بر پیشگیری از اتلاف انرژی حرارتی و توان الکتریکی دستگاه، بتوانید شاهد کاهش فرایند شستشوی قطعات و افزایش کیفیت شستشو به بهترین شکل ممکن باشید. در صورت انتخاب دستگاه قطعه شویی بزرگ یا کوچک بدون در نظر داشتن ابعاد هر یک از قطعات، فرآیند شستشو طولانی تر شده و کیفیت شستشو کاهش می یابد.

دستگاه سیلندر شور یا قطعه شور از جمله دستگاه های تمام اتوماتیک و کاملا مجهزی است که برای معرفی آن از نام های دیگری همچون دستگاه قطعه شور موتور، دستگاه چربی گیر، موتور شور، سیلندر شور یا قطعه شوی استفاده می کنند. امکان شستشو بخش اعظمی از قطعات خودروهای سبک و سنگین موجب شده تا استفاده از این دستگاه در بسیاری از مکانیکی ها، کارگاه ها و تعمیرگاه های خودرو به امری کاملا رایج تبدیل گردد.

برای افزایش کیفیت شستشو قطعات به منظور پاکسازی آلاینده هایی همچون چربی، روغن های صنعتی یا انواع براده های آهن انتخاب مناسب ترین نوع دستگاه قطعه شویی حائز اهمیت خواهد بود. آشنایی با مکانیزم کار دستگاه قطعه شوی نکته مهمی است که فرآیند شستشو را تسهیل می کند. به این نکته توجه داشته باشید که PH پودرهای شوینده مورد استفاده در این دستگاه بیش از 13 نیست!

آیا با نکات مهم در خرید دستگاه قطعه شویی آشنا هستید؟

در ادامه چند نکته مهم در خرید دستگاه قطعه شویی آشنا خواهید شد. نکات مهمی که در صورت توجه به آن ها می توانید شاهد خرید مناسب ترین و کاربردی ترین نوع دستگاه باشید. 

قدرت پمپ دستگاه قطعه شوی یا GPM را بررسی کنید.

بررسی GPM یا قدرت پمپ دستگاه قطعه شوی از کلیدی ترین نکاتی است که پیش از خرید این دستگاه اتوماتیک باید به آن توجه داشته باشید. بدون آشنایی با قابلیت ها و قدرت اسب بخار موتور شوی یا سیلندر شوی نمی توانید حداکثر بهره وری را از دستگاه شاهد باشید.

بررسی قیمت دستگاه قطعه شوی را فراموش نکنید.

با توجه به گستردگی کارایی و کاربردهای دستگاه قطعه شوی در نظر داشتن قیمت نهایی فروش این دستگاه توسط مراکز و فروشگاه های مختلف بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید که خرید بهترین دستگاه قطعه شوی با قیمت های غیر منصفانه و غیر واقعی ریسک بزرگی است که قطعا در آینده از آن پشیمان خواهید شد.

علت اهمیت خرید دستگاه قطعه شوی چیست؟

در حال حاضر دستگاه های قطعه شوی به عنوان کاربردی ترین دستگاه های صنعتی شناخته می شوند که امکان پاکسازی تمامی آلاینده های قوی از جمله انواع چربی، روغن یا سایر مایعات از روی قطعات به واسطه آن ها وجود دارد. صرفه جویی در مصرف آب، شوینده، انرژی و نیروی انسانی از مهمترین پارامترهایی است که انتخاب این دستگاه را به اولویتی جدی تبدیل می کند.

شستشوی سریع قطعات بدون باقی ماندن آثاری از روغن یا چربی روی قطعات اهمیت استفاده از این دستگاه ها را نمایش می دهد. با در نظر داشتن نکات یاد شده این امکان را خواهید داشت تا شاهد خرید بهترین نوع دستگاه متناسب با کارایی و اهداف مورد نظرتان باشید. فراموش نکنید که استفاده از فشار مناسب (فشار پمپ قطعه شوی) جزو مواردی است که قدرت شستشو قطعات را افزایش می دهد.

سئو بازدید : 48 سه شنبه 11 بهمن 1401 نظرات (0)

شستشو قطعات خودرو و ماشین های دیزلی سنگین یا سبک (سواری) بدون استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک امکان پذیر نیست. بلند بودن ارتفاع بسیاری از این قطعات و همینطور وجود مقادیر زیادی از روغن، چربی یا سایر آلایندگی ها روی این قطعات باعث می شود تا دستگاه قطعه شویی به عنوان بهترین انتخاب برای انجام مراحل سرویس و شستشو این قطعات شناخته شود.

انواع دستگاه های قطعه شویی

همانطور که اشاره کردیم، دستگاه‌های قطعه شور در مدل‌های مختلفی مانند دستگاه قطعه شور صندوقی، دستگاه قطعه شور سبک، دستگاه قطعه شور تونلی، دستگاه قطعه شور سنگین و دستگاه قطعه شور فوق سنگین وجود دارد که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند و در شستشوی قطعات خاصی از ماشین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها و کاربردهایشان می‌پردازیم و شما را با انواع دستگاه قطعه شویی آشنا می‌کنیم.

کاربرد دستگاه قطعه شویی سبک

دستگاه قطعه شویی سبک یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها در مکانیکی محسوب می‌شود. شما به عنوان تعمیرکار اتومبیل‌های سبک نیاز دارید تا قطعات داخلی آن‌ها را شستشو دهید و قطعه شور سبک بهترین گزینه برای چربی زدایی و شستشوی قطعات داخلی خودروهای سبک خواهد بود. از ویژگی‌های قطعه شور سبک می‌توان به وجود آب گرم و مواد شوینده اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد تمام چربی‌های چسبیده به قطعات داخلی خودرو را به خوبی شستشو دهید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید قطعاتی مانند پیستو، میل‌لنگ، گیربکس و … را به خوبی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمیز کنید.

کاربرد دستگاه قطعه شور صندوقی

ماشین‌ها به دلیل استفاده روزمره در معرض کثیفی هستند و قطعات داخلی آن‌ها نیز درگیر چربی و روغن می‌شود. بنابراین هر از چند گاهی نیاز است که برای کارکرد بهتر آن‌ها، شستشو داده شود و چربی‌زدایی صورت گیرد. دستگاه قطعه شور صندوقی را می‌توان از بهترین دستگاه‌ها برای شستشوی قطعات خودرو در نظر گرفت که بدون آسیب رساندن به قطعات، به خوبی آن‌ها را چربی‌زدایی می‌کند. کیفیت دستگاه قطعه شویی صندوقی بستگی به جنس و ابعاد آن دارد که معمولا از جنس فولاد ضد زنگ است. بدنه ضد فولاد این دستگاه باعث می‌شود تا مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و در استفاده‌های دراز مدت نیز به راحتی دوام آورد.

کاربرد دستگاه قطعه شور سنگین

شاید برایتان سوال پیش بیاید که برای شستشوی قطعات ماشین آلات سنگین باید از چه دستگاهی استفاده کرد. جای نگرانی نیست چرا که دستگاه قطعه شویی ماشین سنگین برای همین موضوع ساخته شده است تا شما قطعات داخلی ماشین آلان سنگین را به خوبی چربی‌زدایی کنید و بشویید. علاوه بر این، بسیاری از قطعات صنعتی در داخل کارخانه‌ها نیز نیاز به شستشو دارند که به کمک دستگاه قطعه شویی سنگین می‌توانید آن‌ها را به خوبی شستشو دهید. این دستگاه توانایی شستشوی قطعات چدن و آلومینیوم را نیز دارد و با استفاده از مواد شوینده و آب گرم، به صورت کاملا مکانیزه به شستشوی قطعات می‌پردازد.

کاربرد قطعه شور فوق سنگین

دستگاه قطعه شور فوق سنگین، یکی دیگر از دستگاه‌های موردنیاز در کارخانجات صنعتی است که برای شستشوی قطعات ماشین آلات فوق سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز به نیروی انسانی نیست و به تنهایی می‌تواند با عملکرد دقیق خود، قطعات فوق سنگینی مانند موتور اتومبیل‌های دیزلی، بنزینی و … را شستشو دهد. قطعه شور فوق سنگین از ویژگی‌های زیادی برخوردار است و امکانات کاربردی قابل قبولی مانند چربی‌گیر، مخزن دو جداره و … دارد که در شستشوی مکانیزه قطعات و سرعت عمل دستگاه کمک می‌کند.

منبع: https://pwmiran.ir/

سئو بازدید : 46 سه شنبه 11 بهمن 1401 نظرات (0)

دستگاه‌های قطعه شویی، کمک بسیار بزرگی به صنعت خودرو و مکانیکی کرده است. با این دستگاه می‌توان قطعات داخلی انواع خودروها و ماشین‌ها را به خوبی شستشو داد. شما می‌توانید با استفاده از دستگاه قطعه شور، قطعات انواع ماشین‌‌های سبک، سنگین و … را شستشو دهید. از آن‌جایی که ماشین‌های متفاوتی وجود دارند؛ برای شستشو ی قطعات آن‌ها نیز، دستگاه‌های قطعه شور در انواع مختلفی تولید شده‌اند تا دغدغه شستشوی قطعات ماشین‌های مختلف را نداشته باشید.

دستگاه قطعه شور یا سیلندر شور چیست و کاربرد آن کدام است؟


دستگاه قطعه شور همانطور که از اسم آن پیداست یکی از دستگاه‌های مجهز تعمیرگاهی می باشد که به وسیله آن می‌توان انواع سیلندر خودروها و همچنین دیگر قطعات مکانیکی خودرو را شستشو داد. دستگاه قطعه شور با نام‌های دیگری از جمله سیلندرشور، موتورشور، قطعه شوی، چربی گیر، دستگاه قطعه شویی، قطعه شور موتور و … هم در بازار شناخته می شود. دستگاه قطعه شور یا سیلندر شور از کاربردی ترین دستگاه‌ها در مکانیکی‌ها، تعمیرگاه‌های مجاز، کارگاه‌های صنعتی و نمایندگی‌های خودرو می باشد که برای شستشوی قطعات خودروهای سواری و ماشین سنگین استفاده می شود. کاربرد دستگاه قطعه شور برای شستشوی قطعات مکانیکی موتور خودرو، سیلندر خودرو و دیگر قطعاتی از خودرو که تمیز کردن آنها کمی دشوار است می‌باشد.
هنگامی که تعمیرکاران خودرو یا صنعتگران اقدام به تعمیر یا تولید یک قطعه از موتور خودرو می کنند برای اینکه براده‌ها، روغن‌های صنعتی، چربی و … از قطعه پاک شود و تمیز و نو جلوه نماید قطعه را در دستگاه قطعه شور گذاشته تا دستگاه در مدت کم با پاشش قوی آبگرم و مواد شوینده آنرا بشوید و از هرگونه روغن و چربی پاک نماید.

کاربرد و روش کار دستگاه قطعه شور یا سیلندر شور چگونه است؟

در گذشته فرآیند شستشوی قطعات و چربی گیری از آنها توسط مکانیک مربوطه با استفاده از موادی از جمله بنزین، نفت و گازوئیل صورت میگرفت که خوشبختانه امروزه این کار در تعمیرگاه‌ها و مکانیکی‌های کوچک و بزرگ میتواند بوسیله دستگاه قطعه شور نیمه صنعتی انجام پذیرد.
مکانیزم و روش کار دستگاه‌های قطعه شور تعمیرگاهی برای شستشو و چربی گیری قطعات بدین صورت است که در قسمت پایین دستگاه مخزن آب و در وسط آن صفحه گردان توری شکل وجود دارد که قطعات مکانیک خودرو، سیلندر، سرسیلندر و دیگر قطعات موتورهای ماشین‌های سواری و سنگین بر روی آن قرار گرفته و در داخل محفظه با فشار آب داغ بوسیله پمپ بر روی قطعات پاشیده می شود. آب داخل مخزن توسط مشعل گرم شده و دمای آب به چیزی حدود 75 تا 90 درجه سانتیگراد می‌رسد.
موادی که برای چربی‌گیری وقطعه‌شویی استفاده می‌شوند عموماً پودرهای قلیایی با PH حدود 12-13 می باشند. این مواد باعث از بین رفتن چربی‌های سوخته و دوده‌های برروی قطعه شده و قطعه را به خوبی تمیز می کنند. در اصلاح عمومی این مواد تحت عناوین: پودر چربی گیر، مواد قطعه شویی، پودر قطعه شور، مواد موتور شویی، پودر موتورشویی، مواد موتورشویی و قطعه شویی، مواد سیلندر شور، چربی گیر دوگانه، پودر دوگانه شور، مواد چربی گیردوگانه، پودر دستگاه قطعه شویی، مواد دستگاه قطعه شویی، آلومینیوم شور، پودر چربی گیر دوگانه و … در بازار عرضه می گردند.

منبع: https://pwmiran.ir/

سئو بازدید : 56 پنجشنبه 20 آبان 1400 نظرات (0)

بخال تناسلی به نام علمی هرپس تناسلی یکی از بیماری های عفونی رایج است که از طریق رابطه جنسی منتقل می شود. این بیماری همانند زگیل تناسلی ریشه ویروسی دارد. اکثر افراد تبخال را با زگیل تناسلی اشتباه می گیرند در صورتی که علائم بالینی متفاوتی دارند.

شناخت این بیماری باعث می شود تا از ابتلا به آن محفوظ بمانید. این بیماری مسری گروه هدف خاصی ندارد بلکه هم زنان و هم مردان را مبتلا می کند.

این بیماری شایع مقاربتی بیشتر جوانان را مبتلا می کند به طوری که افراد بین ۱۴ تا ۴۹ سال، بیش از شانزده درصد درگیر این بیماری هستند.

انواع تبخال

تبخال عارضه ای است که در قسمت های مختلف بدن دیده می شود و به چند نوع تقسیم می شود.

تبخال نوع یک

این نوع از تبخال بیشتر ایجاد ضایعات تاول مانند می کند که در ناحیه دهان و بینی دیده می شود. ممکن است سبب درگیری چشم ها،کبد و حتی دستگاه عصبی مرکزی شود.

تبخال نوع دو

این بیماری از طریق تماس جنسی در فاز فعال منتقل می شود.و  نواحی  تناسلی را درگیر می سازد.

تبخال تناسلی

این نوع از تبخال در نواحی مخاطی ظاهر می شود و درگیری کمتری در پوست ایجاد می کند. به همین علت بیشتر این ضایعات در منافذ واژن و یا مقعد و همچنین روی ناحیه تناسلی خارجی ظاهر می شوند و این موجب تشخیص افتراقی با سایر ضایعات و یا جوش هاست.

مشکل اصلی این نوع ویروس در این است که زمانی که وارد بدن شده در شرایطی کاملا عادی به سرعت رشد و تکثیر میابد و وارد سلول های عصبی ناحیه لگنی می شود و تا آخر عمر در آن ناحیه باقی می ماند که همین امر درمان را بسیار سخت و غیر ممکن می سازد.

منبع: تبخال تناسلی در آقایان و خانم ها

سئو بازدید : 61 پنجشنبه 20 آبان 1400 نظرات (0)

مزوژل چیست و چه عملکردی دارد؟

شاید بتوان گفت که این روش یکی از راحت و بی دردسر ترین روش هایی است که از طریق آن می توان به پوستی جوان و شاداب دست پیدا کرد. در این روش با استفاده از تزریق هیالورونیک اسید، مواد گیاهی و معدنی، آنتی اکسیدان های قوی و انواع ویتامین ها به پوست شخص باعث می شود زیبایی مجدد به پوست او بازگردد.

هدف از تزریق اسید هیالورونیک این است که کلاژن های پوست را تحریک کند تا خون رسانی به بافت های پوست انجام شود. به همین دلیل است که یکی از اصلی ترین ترکیبات محلول مورد نظر از اسید هیالورونیک استفاده می شود. تا به اینجا کلاژن های پوست به خوبی تحریک شده اند و برای اینکه بتوان بافت پوست را ترمیم و تقویت کرد از مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها استفاده می شود.

با توجه به توضیحی که در بالا گفته شد مقدار کلاژن و الاستین موجود در بدن با بالا رفتن سن کم می شود. نتیجه کم شدن کلاژن و الاستین به وجود آمدن چین و چروک هایی است که در پوست صورت به وجود می آید که پوست دیگر شادابی گذشته را ندارد افراد را به سمت راه حل هایی برای برطرف کردن این مشکل می کشاند. یکی از بهترین و تاثیر گذارترین روش ها، تزریق مزوژل است که باعث می شود هیالورونیک در پوست بازسازی شود و کمک بسیار زیادی به جوانسازی پوست کند.

با استفاده از موادی مانند هیالورونیک اسید، ویتامین ها و پپتید ها که برای بازسازی و تقویت پوست کاربرد دارند، پوستی صاف و شفاف را می توانید داشته باشید. این مواد می توانند منافذ، آکنه و لکه هایی که در قسمت های مختلف بدن وجود دارند را تحت تاثیر خود قرار دهند. گاهی اوقات برخی از پزشک ها برای این که تاثیر پذیری و نتیجه نهایی بهتر و با کیفیت تر شود، اقدام به ترکیب مزوژل و بوتاکس می کنند. برخی از این مزوژل ها برای پر کردن خط لبخند و خط های زیر چشم کاربرد خوبی دارند و می توانند به خوبی این نواحی را پر کنند و حتی حجم دهی مختصری را هم اضافه کنند.

اصلی ترین کاری که مزوژل انجام می دهد تحریک فیبروپلاستها ها است که از طریق آن ها بتوان خون رسانی را به بافت ها انجام داد و پوستی سرحال و تازه تر را داشته باشید.

کاربرد تزریق مزوژل در زیر چشم

پوست صورت و خصوصا ناحیه اطراف چشم به برخی عوامل حساس است و اگر به درستی از آن محافظت نشود، چین و چروک هایی که دوست ندارید در این ناحیه پدیدار می شود. عوامل مختلفی وجود دارد مثل بالا رفتن سن، مصرف سیگار، واکنش های آلرژیک، خستگی، داشتن خواب نامنظم، داشتن سبک تغذیه نادرست و عوامل ژنتیکی باعث می شود این مشکلات به وجود آید.

برای جلوگیری از بروز این مشکل توصیه می شود که از کرم های دور چشم استفاده کنید. اما گاهی تنها استفاده از کرم نمی تواند چاره کار باشد. به همین دلیل بهترین روشی که می توانید برای برطرف کردن این مشکل از آن استفاده کنید تزریق مزوژل است. در زیر می توانید برخی از مزایای تزریق مزوژل را مورد بررسی قرار دهید.

  1. اطراف چشم به خوبی آبرسانی می شود
  2. هاله تیره ای که دور چشم به وجود آمده به مرور کاهش می یابد
  3. خطوط و چین و چروک های اطراف چشم کم تر می شوند
  4. کاهش تورم زیر چشم
  5. تغذیه و آبرسانی به پوست
  6. سفت شدن پوست

روش تزریق مزوژل در زیر چشم

برای برطرف کردن مشکلات پوستی در ناحیه زیر چشم بهترین و راحت ترین روش تزریق مزوژل است. در این روش مواد مستقیم به پوست شما تزریق می شود و ابتدا تمامی محل هایی که نیاز به تزریق دارد پاک و ضدعفونی می شود. در صورتی که شخص درخواست کند ژل بی حسی برای محل مورد نظر استفاده می شود.

پس از انجام این مراحل پزشک با استفاده کردن از یک سوزن کوچک مزوژل را در پوست تزریق می کند. سپس نیاز است صبر کند تا مواد در محل های مورد نظر به خوبی پخش شود. گاهی اوقات پیش می آید که در محل تزریق اندکی تورم ایجاد می شود که مشکلی در روند تزریق ایجاد نمی کند و پس از مدتی از بین خواهد رفت. این روش دوران نقاهت ندارد و بلافاصله بعد از تزریق می توانید به روند روزانه خود ادامه دهید.

منبع: https://termehmedgroup.com/skincare/what-use-mesogel/

سئو بازدید : 59 جمعه 14 آبان 1400 نظرات (0)

دوسالانه‌های هنری در وب‌سایت « درز »

«بی‌ینال» یکی از مهم‌ترین بسترهای نمایش آثار هنرمندان در دنیای معاصر به شمار می‌آید و برای مخاطبان هنر نامی آشنا است. بینال یا دوسالانه به‌معنای هر رویدادی است که هر دوسال یک‌بار برگزار ‌شود.

 وب‌سایت «درز» فعالیت خود را از سال 1394 با هدف ایجاد منبعی دقیق و جامع درباره‌ی هنر و هنرمندان معاصر ایران آغاز کرده است. این پلتفرم فعالیت‌ هنرمندان ایرانی در رویدادهای داخلی و خارجی را به دقت رصد می‌کند و آرشیو کاملی از آثار ارائه‌شده و اطلاعات این رویدادها فراهم کرده است.

«بی‌ینال» یکی از مهم‌ترین بسترهای نمایش آثار هنرمندان در دنیای معاصر به شمار می‌آید و برای مخاطبان هنر نامی آشنا است. بینال یا دوسالانه به‌معنای هر رویدادی است که هر دوسال یک‌بار برگزار ‌شود. در دنیای هنر بینال برای توصیف نمایشگاه بین‌المللی بزرگی به کار می‌رود که هر دو سال یک‌بار با هدف نمایش و ارائه‌‌ی هنرهای معاصر برپا می‌شود. بی‌ینال‌ها با نمایش آثار هنرمندان شناخته‌شده و همینطور کشف و معرفی هنرمندان جوان و نوظهور، نقش مهمی در زمینه‌ی خرید و فروش آثار هنری ایفا می‌کنند.
بی‌ینال ونیز اولین دوسالانه‌ای بود که در سال 1895 برگزار شد. در آن زمان هنرهای معاصر در موزه‌های هنرهای زیبا نمایش داده نمی‌شد؛ پس این دوسالانه با هدف ایجاد یک نمایشگاه جهانی برپا شد تا بستری را برای ارائه‌ی هنر معاصر و بازاریابی هنری فراهم کند. با موفقیت چشمگیر و استقبال بی‌نظیری که از بینال ونیز شد، کم‌کم دیگر کشورها غرفه‌ی ملی خود را در این بی‌ینال برپا کردند که اولین کشور، بلژیک بود. بی‌ینال ونیز هنوز هم یکی از مهم‌ترین دوسالانه‌های جهانی به‌شمار می‌آید و بیش‌از سی کشور جهان در آن غرفه‌ی دائمی دارند. عبارت بی‌ینال از آن زمان برای معرفی سایر رویدادهای دوسالانه‌ی هنری به کار می‌رود. بی‌ینال سائوپائولو بعد از بی‌ینال ونیز، قدیمی‌ترین دوسالانه‌ی جهانی است. این بی‌ینال در سال 1951 تأسیس شد. 
وضعیت دوسالانه‌های معاصر با گذشته تفاوت زیادی دارد. اولین بی‌ینال ونیز یک رویداد فرهنگی منحصربه‌فرد بود؛ اما از دهه‌ی 1990 صدها دوسالانه در سراسر جهان برگزار شد. بی‌ینال ونیز در زمینه‌ی معرفی و ارائه‌ی هنر معاصر پیشگام بود؛ اما از دهه‌ی 1960 به مرور موزه‌هایی برای نمایش هنر معاصر تأسیس شد.
در دوسالانه‌های معاصر توجه به روابط بین‌المللی اهمیت زیادی دارد. مسأله‌ی جهانی‌ بودن هنر که در بی‌ینال ونیز مطرح شده بود اما رعایت نمی‌شد، با رواج بحث‌های پسااستعماری و بازاریابی قومی زیر سؤال رفت و گرایش اروپامحوری که نسبت‌به هنر در عرصه‌ی نمایشگاه‌های جهانی وجود داشت با چالش روبه‌رو شد. کم‌کم صحنه‌های هنری دیگر کشورها که در حاشیه‌ی این رویدادها قرار داشت یا اصلاً در آن جایی نداشت، مورد توجه قرار گرفت. امروزه نه تنها در دوسالانه‌ها آثاری از کشورهای آمریکای جنوبی، آفریقا، آسیا و خاورمیانه ارائه می‌شود؛ که در هرکدام از این مناطق نیز بی‌ینال‌های هنری برپا می‌شود.
در اواخر قرن بیستم دوسالانه‌ها در سراسر جهان افزایش چشمگیری پیدا کردند و بی‌ینال‌های سراسر جهان، مانند بی‌ینال پاریس، بی‌ینال لیورپول، بی‌ینال پراگ، بی‌ینال پکن، بی‌ینال شارجه، بی‌ینال بخارست و بی‌ینال استانبول نیز شهرت زیادی پیدا کردند. این انفجار نمایشگاه‌های بین‌المللی بزرگ هنری نشان‌دهنده‌ی رونق گسترده‌ی بازار هنر در عرصه‌ی جهانی است.
 

اثر رضا لواسانی در پاویلیون ایران در دوسالانه‌ی ونیز در سال 2019

اثر رضا لواسانی در پاویلیون ایران در دوسالانه‌ی ونیز در سال 2019
 

هر سال تعداد زیادی دوسالانه در سراسر جهان برگزار می‌شود. هنرمندان ایرانی نیز در این رویدادها حضور پرشوری دارند. به‌عنوان مثال در آخرین‌ دوره‌ی بی‌ینال ونیز که در تاریخ 21 اردیبهشت تا 3 آذر 1398 با موضوع «باشد که در زمان جالبی زندگی کنید» برگزار شد، رضا لواسانی، سمیرا علیخانزاده (samira alikhanzadeh) و علی میرعظیمی، با کیوریتوری علی بختیاری در پاویون ایران حضور داشتند. وب‌سایت «درز» تمام این رویدادهای مهم را به دقت رصد کرده و اطلاعات مربوط به آن‌ها در صفحه‌ی بی‌ینال‌های این پلتفرم قابل دسترسی است.
هنر ایران نیز در زمینه‌ی برگزاری بی‌ینال‌ها فعال بوده است. اولین بی‌ینال ایران در سال 1337 به همت مارکو گریگوریان در تهران شکل گرفت. اولین دوره‌ی این رویداد در کاخ ابیض برپا شد و در آن آثار نقاشی و مجسمه به نمایش درآمد. پنج‌دوره بی‌ینال تهران تا سال 1345 برپا شد و این رویداد نقش مهمی در معرفی هنرمندان معاصر ایران و گرایش‌های مختلف هنری ایفا کرد. در سال 1370 اولین بی‌ینال نقاشی بعد از انقلاب در موزه‌ی هنرهای معاصر برگزار شد. طی این سال‌ها نه‌تنها دوسالانه‌ی نقاشی تداوم داشته، بلکه دوسالانه‌های دیگری در رشته‌های مجسمه‌سازی، سفال و سرامیک نیز برگزار شده‌اند که در زمینه‌ی معرفی هنرمندان و پیوند آن‌ها با رویدادهای جهانی فعال هستند. تمام اطلاعات مربوط به بینال‌های ایران نیز در بخش بینال‌های وب‌سایت «درز» قابل مشاهده است و به دقت پوشش داده شده است.
 

چیدمانی از مریم فرشاد در دوسالانه‌ی مجسمه‌سازی تهران در سال 1399

چیدمانی از مریم فرشاد در دوسالانه‌ی مجسمه‌سازی تهران در سال 1399

 
با ورود به صفحه‌ی بی‌ینال‌ها در وب‌سایت «درز» لیست تمام بی‌ینال‌های در حال نمایش، بی‌ینال‌های پیش‌ِ رو و بی‌ینال‌های گذشته در دسترس است. در بخش اول بی‌ینال‌ها، که به رویدادهای در حال نمایش اختصاص دارد، نام هر بی‌ینال و اطلاعات مربوط به زمان برگزاری هرکدام ارائه شده است.
با باز کردن صفحه‌ی مخصوص هر بی‌ینال ، اطلاعات کامل این رویداد، شامل تاریخچه، عنوان، پوستر، زمان برگزاری، هنرمندان ایرانی شرکت‌کننده در آن و کیوریتور پاویون ایران معرفی شده‌ و عکس‌هایی از سالن نمایشگاهی، آثار ارائه‌شده و فضای کلی آن قرار دارد. همچنین در صفحه‌ی هر بینال، آدرس، اطلاعات مکانی، وب‌سایت و همچنین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آن‌ها قرار داده شده است.
این روند برای تمام بی‌ینال‌های پیشِ رو و گذشته نیز فراهم شده و مخاطبان می‌توانند به‌دقت و به‌صورت کامل، این رویدادهای هنری و اطلاعات مربوط به هرکدام را در صفحه‌ی بی‌ینال‌های وب‌سایت «درز» مشاهده کنند. در بخش بی‌ینال‌های گذشته، امکان دسته‌بندی یا نمایش بی‌ینا‌ل‌ها بر اساس نام، سال یا شهر محل برگزاری وجود دارد و مخاطبان می‌توانند به سادگی به اطلاعات مربوط به بی‌ینال مورد نظر خود دست پیدا کنند.
وب‌سایت «درز» تلاش کرده فعالیت هنرمندان در رویدادهای داخلی یا بین‌المللی را به دقت رصد و ثبت کند و آرشیو دقیق و کاملی از آثار هنری و هنرمندان معاصر ایران گردآوری کند. این پلتفرم فعالیت تمام بی‌ینال‌های جهان را دنبال می‌کند و آثار هنرمندان ایرانی که در این رویدادها عرضه شده را به‌دقت جمع‌آوری می‌کند. وب‌سایت ««درز» بایگانی تصویری و نوشتاری دقیقی از فعالیت هنرمندان ایرانی جمع‌آوری کرده و این آرشیو منبع جامعی برای تمام مخاطبان دنیای هنر تجسمی فراهم کرده است.

 

منبع: https://article.tebyan.net/478097

سئو بازدید : 27 یکشنبه 09 آبان 1400 نظرات (0)

رنو تالیسمان یک خودروی سدان خانوادگی است که طراحی بسیار لوکس و مجللی از لحاظ ظاهری و طراحی داخلی دارد.
تمامی قطعات یک خودرو از اصلی‌ترین آن‌ها گرفته تا آنهایی که به‎عنوان قطعات فرعی در نظر گرفته می‌شوند همگی نقش مهمی در کارکردصحیح موتور دارند. اما در این میان برخی از قطعات به صورت مستقیم با موتور در ارتباط بوده و عملاً می‌توان گفت نقش آن‌ها پررنگ‌تر از برخی قطعات فرعی است
کیت کامل کلاچ
در هربار تعویض دنده و توقف خودرو باید از کلاچ استفاده کنید، همین امر باعث شده تا کلاچ را به یکی از مهم‌ترین قطعات موجود در سیستم خودروهای دنده‌دستی تبدیل شود. و شامل  دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ است.
سیتم ترمز خودرو
با هدف ایجاد اصطکاک در چرخ‌ها و کاهش سرعت خودرو یا توقف آن تولید شده است.
سنسور باد خودرو
سنسور باد به‌عنوان یک قطعه نه چندان اصلی شناخته می‌شود، در واقع میزان تنظیم بودن باد لاستیک‌ها را ارزیابی و به سیستم مرکزی منتقل می‌کند.
سیستم تعلیق خودرو
یکی از مهم ترین قطعات  سیستم تعلیق است. در این سیستم قطعه‌ای به‌نام میله موجگیر وجود دارد که وظیفه آن حفظ پایداری خودرو در پیچ‌های تند و حرکت‌های مارپیچی است.
برای اطلاع از قیمت قطعات اصلی رنو تالیسمان به رنو پخش مراجعه کنید
رنو مگان ، در کمپانی رنو به صورت چهار نسل از سال 2002 تا 2021 در فرانسه تولیدشده است و توانسته 5 ستاره ایمنی NCAP اروپا را دریافت کند و در سال 2005 مقام بهترین خودروی اروپا را به خود نسبت داده است.

از خودروهایی که وقتی وارد ایران شد رقیب خودروهایی همچون زانتیا ، تویوتا کمری و نیسان ماکسیما قرار گرفت . رنو مگان از خودروهای پر طرفداری که با گذشت چندین سال هنوز هم جزو بهترین خودروها  از نظر کیفی و امنیت است .
چرا رنو مگان بخریم؟
ترمزهای قدرتمند
سیستم ABS
جادار بودن فضای داخلی مخصوصا صندلی های عقب که برای خانواده بسیار مناسب است 
توزیع الکترونیکی نیروی ترمز در چرخ ها EBV
مصرف سوخت پایین
قطعات یدکی مگان را از فروشگاه رنو پخش به قیمت عمده تهیع کنید

سئو بازدید : 34 جمعه 07 آبان 1400 نظرات (0)

خرید قطعات و لوازم یدکی رنو
معمولاً برای اشخاصی که دارای ماشین‌های برند رنو هستند ،خرید لوازم یدکی رنو از جمله نکاتی است که همواره دغدغه این افراد به حساب می‌آید. امروزه اگر صاحب پیشرفته ترین ماشین های جهان هم بشوید پس از مدتی بر اثر عوامل مختلف ، مانند تصادف یا استهلاک ، نیاز دارید تا برخی از لوازم خودروی خود را تغییر دهید. پس خرید و قیمت قطعات یدکی رنو اهمیت فراوانی خواهد داشت. در شرایطی که مجبور به تغییر لوازم یدکی خود شوید اصولاً بهتر است تا به سراغ خرید لوازم یدکی با کیفیت بروید؛ زیرا در صورت خرید لوازم با کیفیت پایین تر دچار دو اشتباه بزرگ می شویم. لوازم یدکی باکیفیت پایین تر اگرچه قیمت ارزانی دارند اما طول عمر بالایی ندارند. بنابراین پس از مدتی باید دوباره هزینه اضافی را پرداخت نمایید.خرید محصولات با کیفیت نامناسب می تواند به کارکرد کلی خودروی شما نیز آسیب بزند. بنابراین در این شرایط بهتر است تا از محصولات با کیفیت استفاده کنیم. برندهای مختلف نیز دارای محصولات متنوع و با قیمت های مختلفی هستند. از طرف دیگر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات در دنیای امروز ، به تدریج بسیاری از خریدهای مردم به شکل آنلاین صورت می پذیرد. بنابراین نیاز است تا بتوانیم مناسب ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید لوازم یدکی رنو را پیدا کنیم تا بتوانیم اطمینان خاطر کافی را از خرید خود به دست آوریم. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی رنو پخش به جهت دستیابی مشتریان به این هدف مهم افتتاح‌شده است. ما با ارائه خدمات ویژه نظیر قیمت لوازم یدکی رنو مناسب و کیفیت خوب می خواهیم تا رضایت قلبی مشتریان خود را به دست آوریم. به همین دلیل در صورت عدم رضایت مشتریان 5 روز ضمانت بازگشت کالا توسط برند ما قرار داده شده است تا بتوانیم اطمینان لازم را به مشتریان خود بدهیم.

قیمت قطعات اصلی رنو
با توجه به نکات مطرح شده می توانیم نتیجه بگیریم که خرید قطعات اصلی رنو با کیفیت مناسب ، برای اتومبیل ما نکته ی حائز اهمیتی است. همان گونه که می توانید در سایت ما مشاهده کنید ، انواع رنوهای مختلف به شکل های مختلف تقسیم بندی شده است.>زمان، ازجمله مسائل بسیار مهم برای هر کدام از مشتریان محسوب می شود. درواقع دوست داریم تا زمان کمتری را برای خرید محصولات مختلف بگذرانیم . این امر به ما فرصت می‌دهد تا به کارهای مختلف خود برسیم. بنابراین تقسیم‌بندی‌های مختلف خرید قطعات یدکی رنو در سایت رنو پخش به این دلیل صورت گرفته است.  به همین منظور ما قطعات اصلی رنو شامل قطعات موتور،قطعات سیستم سوخت رسانی، قطعات سیستم فرمان و ... را تقسیم بندی کرده ایم تا در روند خرید را برای مشتریان خود تسهیل کنیم. به همین منظور در رابطه با نحوه خرید لوازم یدکی رنو از سایت رنو پخش پس از ورود به سایت ما می توانید تمامی موارد تقسیم بندی را مشاهده کنید. در واقع در دسته بندی های مختلف می توانید نام قطعه ای را که میخواهید را مشخص کنید. فارغ از قطعات مختلف می توانید نوع خودرو خود را شخص کنید و بسیار راحت به قطعه مورد نظر خود دست یابید. بدین ترتیب می توانید بسیار راحت قطعه خود را انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ تعیین شده قطعه خود را دریافت نمایید. به منظور اینکه شما بتوانید با اخبار اتومبیل خود و قطعات مختلف آن آشنا باشید بخشی را تحت عنوان وبلاگ به وجود آوردیم تا بتوانید توضیحات کامل را درباره قطعات مختلف داشته باشید.

خرید لوازم جانبی رنو
اگرچه تمامی موارد گفته شده درباره نحوه خرید ممکن است در سایت های مختلف نیز وجود داشته باشد اما خرید لوازم جانبی RENAULT از سایت رنو پخش دارای مزایای مختلفی است . این ویژگی‌ها می تواند علاوه بر قیمت قطعات یدکی رنو جزء مزایای ما نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی به حساب بیاید. نکته ی بسیار مهمی که می تواند وجه تمایز ایجاد کند مسئله ی فعالیت فروشگاه به صورت تخصصی بر روی یک برند خاص است. درواقع برخی از فروشگاه های مختلف محصولات مختلف از برندهای مختلف را عرضه میکنند. این امر اگرچه برای آن‌ها سود بیشتری دارد اما موجب می شود تا نتوانند تمامی برند های خودرو را به صورت تخصصی پوشش دهند. اما رنو پخش در مورد لوازم یدکی رنو اینکار را انجام داده است.  در واقع تنها برخی از خودروهای هر برند را تحت پوشش خود قرار می دهند. این امر موجب می شود تا شما اگر خودرویی دارید که در بازار کشور محدود است نتوانید به سادگی لوازم یدکی آن را پیدا کنید. فارغ از این مسئله تمرکز تنها بر روی یک برند مثل قطعات یدکی رنو می تواند خدمات با کیفیت تری را در پی داشته باشد. ما همچنین بهترین قیمت لوازم جانبی رنو را عرضه میکنیم. اصولاً به دلیل تولید هزاران نوع خودروی مختلف امروزه داشتن آشنایی کامل با تمامی خودروهای برند های مختلف کار دشواری است. بنابراین کار بر روی یک برند می تواند به ما این آزادی عمل را بدهد که تنها حیطه آگاهی خود را در یک حیطه بالا ببریم.بنابراین با تخصص کافی تنها در یک عرصه میتوانیم خدمات با کیفیت بهتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

انواع قطعات لوازم یدکی رنو
قطعات لوازم یدکی رنو شامل هزاران تجهیز مختلف می شوند. اما به‌طور کلی می توانیم قطعات لوازم یدکی این برند را به مباحث مختلفی مانند موارد زیر تقسیم بندی کنیم. این قطعات عبارتند از : -قطعات بدنه -قطعات سیستم سوخت رسانی -قطعات سیستم جلوبندی، کمک و تعلیق -قطعات سیستم سرمایش و گرمایش -قطعات سیستم فرمان -قطعات سیستم ترمز -قطعات موتور -لوازم مصرفی -قطعات سیستم برف‌پاک‌کن -قطعات الکتریکی - و ... -شایان ذکر است که می توانید در قسمت دسته بندی ها تمامی موارد ذکر شده را مشاهده نمایید.

سئو بازدید : 38 یکشنبه 02 آبان 1400 نظرات (0)

تالیسمان به نوعی خوش‌قیافه‌ترین محصول رنو است که تاکنون به کشورمان وارد شده، اما این تنها مزیتش به حساب نمی ایدبلکه نکات پرشمار دیگری هم وجود دارند که می‌توانند شما را برای خرید این ماشین نیمه لوکس مجاب نمایند. پیشرانه قدرتمند پرشتاب و کم‌مصرف، امنیت بسیار خوب، آپشن‌های کافی و لذت رانندگی مناسب بخشی از این مزایا به حساب می‌آیند. تازه نماینده رنو بدلیل واردات محدود، وجهه متفاوتی در قیاس با محصولات کره‌ای بازارمان دارد و این قضیه برای افراد تنوع طلب و آنهایی که به دنبال خودرویی خاص‌ هستند جالب توجه خواهد بود. با این حال نباید از مشکلاتش هم غافل شد. اولین و مهم‌ترین مورد پیشرانه توربو با بوست نسبتاً بالاست که حساسیت بیشتری (در برابر رقبای تنفس طبیعی) به کیفیت بنزین از خود نشان میدهد و این یعنی دردسر و هزینه نگهداری بالاتر. جدا از آن، مدل‌های وارد شده به کشور از سیستم تعلیق نیمه‌مستقل برای عقب استفاده نموده‌اند که ترکیب آن با لاستیک‌های فاق‌کوتاه به سواری تقریباً خشک (بخصوص برای سرنشینان عقب) منتهی شده است. البته ارگونومی مطلوب صندلی‌ها و سکوت قابل قبول کابین در کنار جذابیت‌های داخلی، تاحدودی روی این نقطه ضعف سرپوش گذاشته‌اند اما به این حال هنوز هم نمیشود نماینده رنو را از نظر راحتی با خودورهایی نظیر تویوتا کمری مقایسه نمود.
طراحی رنو تالیسمان
چراغهای کشیده، سپرهای اسپرت و خطوط اتوکشیده جانبی در تلفیق با حجم‌دهی منطقی که روی کاپوت و گلگیرها کار شده، همگی دست به دست هم داده‌اند تا با خودرویی جسور و اسپرت طرف باشیم. کروم‌کاری برخی قسمت‌ها و لوگو درشت رنو هم نشان از تلاش طراحان برای تاکید بر خصلت‌های لوکس خودرو داشته‌اند و خلاصه مطلب اینکه تلیسمان از هر زاویه‌ای چشم را نوازش میدهد.
لوازم یدکی رنو تالیسمان:
خودرو مانند هر وسیله دیگری ممکن است به دلایل مختلفی اعم از خرابی،  تصادف، ضربه و مشکلات فنی دچار آسیب و خرابی شود؛ طوری که قطعات آن نیاز به تعویض داشته باشند.  لوازم یدکی به قطعات و لوازمی گفته می‌شود که در زمان خرابی قطعات اصلی خودرو جایگزین آن‌ها می‌شود تا خودرو بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

لوازم یدکی رنو تالیسمان باید متناسب با مدل خودرو باشد و همین‌طور مخصوص کارخانه رنو یا زیرمجموعه‌های همان کارخانه رنو باشند؛ چراکه با توجه به اهمیت لوازم یدکی ، بسیاری از مجموعه‌ها، لوازم یدکی جعلی و تقلبی تولید می‌کنند که معمولاً استفاده از این لوازم‌یدکی‌ها نه‌تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نمی‌شود بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز تأثیر مخربی می‌گذارد و در نتیجه صاحب خودرو متحمل هزینه های بالایی می شود.
برای خرید اوازم یدکی اصل رنو تالیسمان به فروشگاه اینترنتی رنو پخش مراجعه کنید
لوازم یدکی مگان خودرویی است که در ایران توسط شرکت رنو پارس که کنسرسیومی از شرکت‌های ، سایپا و پارس خودرو است، برای تولید رنو مگان تشکیل شده‌است تولید می‌شود. رنو مگان یک خودرو سدان فرانسوی است که نخستین بار در سال 1995 و به عنوان جایگزین خودرو رنو 19 معرفی شد
مگان از جمله اتومبیل‌های تولید شده توسط برند مشهور رنو است که توانسته در کشور ما نیز جایگاه بسیار خوبی را برای خود کسب کند. خرید لوازم یدکی مگان جدید نیز با توجه به همین میزان استقبال از این ماشین، همواره با مشکل روبرو نبوده است. بنابراین می‌توانیم برخلاف بسیاری از خودروهای این برند ، به لوازم یدکی آن دست پیدا کنیم.

برای خرید قطعات یدکی مگان به سایت رنوپخش مراجعه کنید

سئو بازدید : 29 یکشنبه 25 مهر 1400 نظرات (0)

لابیاپلاستی پیست؟

 لابیاپلاستی  در کنار جراحی هایی نظیر واژینوپلاستی، فوندوپلاستی، پرینوپلاستی و… یکی از انواع جراحی هایی است که به منظور زیباسازی واژن یا جوانسازی و ترمیم این ناحیه در بانوان صورت میگیرد. همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، لابیاپلاستی در واقع یکی از انواع جراحی های زیبایی بوده که تنها گروه زنان را در برمیگیرد، هدف اصلی از انجام این جراحی بهبود ظاهر واژن از طریق ایجاد تغییر در لبه های بزرگ و کوچک واژن که به آنها لابیا ماژور و لابیا مینور گفته میشود، میباشد

لابیا پلاستی با چه روش­هایی صورت می­گیرد؟

تکنیک تریم: این روش جراحی که معمولا به مدت ۳۵ الی ۴۵ دقیقه به طول می­انجامد، با کلامپ کردن لبه­های داخلی آغاز شده و بعد از برش زدن، با زدن بخیه توسط نخ جذبی به پایان می­رسد.

تکنیک وج: زمان بیشتری که صرف انجام جراحی لابیاپلاستی با این تکنیک می­شود، خود گویای کیفیت بالاتر نتیجه عمل خواهد بود؛ در این تکنیک،ابتدا برشی به شکل v در لبه­های داخلی زده شده و پس خارج سازی بخش نسبتا زیادی از بافت مرکزی، مجددا بخیه زده می­شود.

استفاده از لیزر واژینال: استفاده از لیزر برای لابیاپلاستی، این مزیت را به دنبال دارد که توامان با ایجاد برش، آن بخش از مویرگ-هایی که در اثر برش صدمه میبینند نیز به نحوی ترمیم میشوند، بنابراین خونریزی در این روش نسبت به سایر روشها کمتر بوده و نیازی به بخیه زدن ندارد.

 

 

 

 

سئو بازدید : 36 چهارشنبه 21 مهر 1400 نظرات (0)

وب تب یکی از بهترین شرکت ها در زمینه سئو سایت در تهران است که با بیش از ده سال فعالیت در این حوضه و پروژه های موفق در حال فعالیت میباشدبهترین شرکت سئو سایت

اگر دارای یک سایت فعال هستید و یا می خواهید یک وبسایت راه اندازی کنید، بهتر است برای دریافت خدمات سئو نیز اقدام نمایید. هدف سئو کمک به وب سايت ‌ها در به دست آوردن رتبه ی بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است

بهترین شرکت سئو در تهران

وب تب یکی از بهترین شرکت های خدمات سئو در تهران می باشد. اگر شما دارای یک کسب و کار اینترنتی می باشید و در تلاش هستید تا بازدید کنندگان و مشتریان سایت خود را افزایش دهید، باید برای دریافت ترافیک بیشتر و بالا بردن رتبه سایت خود اقدام به سئو سایت نمایید. 

بهینه سازی سایت یا همان سئو، این امکان را در اختیار شما می گذارد تا سایتتان به موتورهای جستجویی مانند گوگل شناسانده شود و با استفاده از تکنیک های مختلف به ربات های گوگل بفهماند که سایت شما در چه زمینه ای فعالیت می کند و در زمان جستجوی چه کلمات کلیدی باید سایت شما را به کاربر نمایش دهد.

تعریف سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی یک سری فعالیت های داخلی و خارجی که سبب می شود مخاطبان بیشتری با سایت فروشگاهی مورد نظر آشنا شوند و از آن بازدید کنند را سئو سایت شرکتی می گویند. در حالت کلی و برای تمامی سایتها دو نوع سئوی سایت وجود دارد سئوی خارجی و سئوی داخلی

اهمیت سئو سایت شرکتی در چیست؟

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

سئو بازدید : 50 سه شنبه 06 مهر 1400 نظرات (0)

بیشتر انسانها در هنگام ایجاد یک مشکل حقوقی به دنبال این هستند که در گام اول ابعاد و حاشیه های مورد خودشان را با یک مشاور حقوقی در میان بگذارند؛ از این نظر شیوه کار کارشناسان مختلف مشاوره حقوقی و وکلا به جراحان متبحر نزدیک است. مردم همیشه میپندارند که مشکل آنها بخصوص است، حتی اگر اینطور نباشد. آنها برای بیماری های خاص خود به هر پزشکی اعتماد نمی کنند و به نظر می رسد به دلیل اهمیت بالای موضوعات حقوقی افراد مایل هستند که مشاوره حقوقی را نیز از فردی دریافت کنند که این فرد صلاحیت و تجربه ی لازم برای موضوع را داشته باشد. برای اینکه روشن شود چه فردی توان ارائه مشاوره حقوقی دارد باید به نوعی پی ببریم که مشاوره حقوقی آنلاین چه تفاوتی با حضوری دارد؟ آیا حتما لازم است یک وکیل کار شما را پیش ببرد.

مشاوره حقوقی با هوش مصنوعی یا به صورت آنلاین 

مشاور حقوقی به زبان ساده یعنی فردی که توسط افراد، سازمان‌ها و ... به کار گرفته می‌شود تا با بررسی مشکل و تطبیق آن با قوانین و مقررات کشور، به ارائه توصیه های قانونی و راهکارهای حقوقی یا قراردادی بپردازد در حالی که وکلا وظیفه ای فراتر از این موضوع دارند و در کنار امر مشاوره از سوی موسسات حقوقی یا خود افراد حقیقی به کار گرفته می شوند تا گستره ای از خدمات حقوقی نظیر پیگیری پرونده در محاکم قضائی و اداری بپردازند و از سوی شما در پرونده حاضر شده و به دفاع و احقاق حقوق شما اقدام کنند. مشاوره حقوقی آنلاین فوری هم به همین خاطر غالبا با هزینه کمتری انجام می شود. البته بعضیا مشاوره حقوقی آنلاین رایگان هم در کشور ما وجود دارد که به نظر نمی آید خیلی قابل اعتماد باشد. 

 

روش تنظیم دادخواست طلاق به صورت فوری

شاید فکر کنید که طلاق توافقی که دیگر دادخواست و شکایت ندارد، ولی اینطور نیست. بر اساس قانون آیین دادرسی مدنی جمهوری اسلامی شما برای هر نوع دعاوی حقوقی باید لزوما دادخواستی ارائه کرده باشید تا براساس آن امری به جریان بیفتد. پس برای طلاق توافقی هم، زن و مرد بایستی برای تنظیم دادخواست طلاق اقدام کنند و آن را به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه نمایند . بعد از آن مهلت رسیدگی تعیین می شود و زن و مرد با مراجعه به دادگاه خانواده در مهلت مقرر در جریان پرونده طلاق توافقی قرار می گیرند. برای اینکه کار سریعتر انجام شود با توجه به اینکه به خصوص در طلاق توافقی، دادخواست خیلی اهمیت زیادی ندارد، پیشنهاد ما این است که از تنظیم دادخواست طلاق اینترنتی استفاده کنید تا وقت شما کمتر گرفته شود. در صورتی که دادگاه گواهی عدم امکان سازش را به طرفین ارائه داد ، سه ماه از تاریخ صدور آن باید به دفاتر ازدواج و طلاق مراجعه نمود و اجرای صیغه طلاق و ثبت کردن آن را تقاضا کرد در غیر این صورت بعد از سه ماه ، اعتبار این گواهی به اتمام می رسد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد گواهی عدم امکان سازش کلیک کنید .

 

سئو بازدید : 62 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

سئو سایت گردشگری:

یکی از اولین مسائلی که باید به آن پرداخت، لزوم سئو کردن سایت است. ما باید ضرورت این موضوع را پیش از هرچیزی درک کنیم. این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌ریزی درستی برای آن داشته باشیم. چرا که ما برای برنامه‌هایمان بر اساس اولویتی که دارند، وقت و انرژی صرف می‌کنیم.

سئو بودن سایت به‌ویژه در زمینه‌ای که شما فعالیت می‌کنید، یعنی عرصه‌ی گردشگری، بسیار اهمیت دارد. بهتر است مسئله را از دیدگاه یک مسافر بررسی کنیم. برای شروع یک نفر را در یک خانواده یا جمع دوستانه در نظر می‌گیریم که قصد رفتن به سفر دارد. بیایید آن‌چه او به آن‌ها نیاز دارد مرور کنیم و ببینیم که برای آماده کردن مقدمات سفر چه مسیری را طی خواهد کرد؟

مزایای سئو سایت گردشگری

کاهش هزینه‌های تبلیغ: برای تبلیغ کردن هر کسب‌وکار راه‌های مختلفی وجود دارد. اما همه‌ی این راه‌ها نیاز به هزینه‌ی سرسام‌آور پیوسته‌ای دارند. اما در سئو سایت آژانس گردشگری شما یک بار هزینه‌ای اولیه برای پروژه در نظر خواهید گرفت. در ادامه و پس از رسیدن به جایگاه مناسب در گوگل، می‌توان با هزینه‌ی معقولی سایت را در نقطه‌ی مناسب حفظ کرد و از مزیت‌های آن بهره‌مند شد.

افزایش درآمد: هر چه تعداد کاربران شما بیشتر باشند، بی‌شک درآمدی که کسب می‌کنید نیز بیشتر خواهد بود. این درآمد در سایت‌های گردشگری به شکل‌های مختلفی هم‌چون فروش بلیط، همکاری با هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، تبلیغ و … کسب می‌شود.

قیمت سئو سایت گردشگری

برای تعیین قیمت سئو سایت گردشگری باید به چند نکته توجه کرد. اول این‌که بسیار مهم است که سایت شما هم‌اکنون در چه وضعیتی قرار دارد. اگر سایت از نظر ساختاری دچار مشکل باشد، باید مسائل آن برطرف شوند. این موضوع خود می‌تواند هزینه‌ای را در پی داشته باشد.

مبحث مهم دیگر، هدف‌گذاری شماست. تعرفه‌ی سئو برای اهداف مختلف متفاوت است. برای مثال رساندن یک سایت به لینک اول گوگل انرژی و وقت بسیار زیادی را طلب می‌کند. به همین دلیل هزینه‌ی انجام چنین پروژه‌ای قطعاً بسیار بیشتر از هزینه‌ی سئویی خواهد بود که قرار است سایت را تنها به صفحه‌ی اول گوگل برساند(منبع)

سئو سایت در تهران:

احتمالاً تاکنون جست‌وجوی زیادی برای یافتن شرکت سئو در تهران داشته‌اید. اما پیش از هر چیزی شما نیاز به دانش کافی برای تشخیص یک تیم خوب برای همکاری خواهید داشت. از جمله ویژگی‌های یک شرکت سئو در تهران و یا هر شهر دیگر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مهارت کافی در امور مربوط به بهینه سازی سایت
  • تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی سئو در تهران و ارائه‌ی نمونه‌کارهای آنلاین
  • توانایی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بر اساس نیاز مشتری
  • شناخت کسب‌وکارهای مختلف و نیازهای آن‌ها و آگاهی از وضعیت رقبا
  • ارائه‌ی خدمات با قیمت مناسب
  • و …

اگر توانستید یک شرکت سئو سایت در تهران با این ویژگی‌ها پیدا کنید، همکاری‌تان را بلافاصله با آن‌ها شروع کرده و مسیر افزایش مخاطبین و مشتریان خود را هر چه زودتر طی کنید.

 

.

 

 

 

سئو بازدید : 40 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

کشور چین از گذشته تاکنون یکی از مراکز تجاری برتر برای ایران محسوب می شود. این کشور در آسیای شرقی قرار داشته و سهم بالایی در اقتصاد ایران و واردات کالا بر عهده دارد. بازرگانان مختلف ایرانی چندین سال در حال تجارت با کشور چین بوده و انواع کالا را به کشور وارد می‌کنند. 

انواع روش های حمل بار از چین

امروزه از روش های متنوعی جهت انتقال بار از کشور چین به ایران استفاده می شود. حمل “زمینی، دریایی، هوایی و ریلی” از جمله آن ها است. همانطور که اشاره شد هریک از این روش ها از مزایایی برای صاحبان کسب و کار برخوردار خواهد بود. 

سالانه کالاهای متنوعی از چین وارد کشور ایران می شود. واردات مواد غذایی، صنایع دستی، پوشاک، خودرو، موبایل و غیره برای بازرگانان از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرفی نوع حمل و نقل نیز مهم بوده و این موضوع تاثیر بالایی بر قیمت کالاها خواهد داشت. 

حمل زمینی بار از چین

حمل زمینی بار از چین

به‌طور معمول تاجران پس از خرید کالای موردنظر در چین، به فکر روشی مناسب جهت انتقال آن‌ها به چین هستند. زیرا مسافت چین با ایران طولانی بوده و طبیعتا هزینه بالایی برای آن دریافت خواهد شد. به علاوه، استفاده از روش زمینی در حمل از چین نیازمند مدت زمان طولانی است. 

حمل بار خرده از چین به ایران به صورت زمینی

جهت انجام حمل باز از چین دو نوع بار وجود دارد. بار موردنظر به شکل “خرده‌بار” یا “فول کانتیر” حمل و نقل می شود. خرده بار، باری کمتر از بارهای فول کانتیر داشته و حمل آن ها به آسانی صورت می گیرد. حمل خرده بار از چین به ایران اغلب در مدت زمان طولانی تری به ایران می رسد. زیرا هنگام حمل این قبیل کالاها، باید کامیون موردنظر پر از بار بوده تا آماده حمل شود. 

هنگام انجام حمل زمینی خرده بار از چین حتما با یک شرکت معتبر قرارداد امضا کنید. زیرا حمل خرده بار کمی سخت تر از فول کانتینر بوده و نیازمند مدت زمان بیشتری است. به علاوه، نرخ قرارداد و میزان امنیت بالای شرکت موردنظر را بررسی کنید. 

مزایای حمل و نقل زمینی بار از چین به ایران

حمل و نقل زمینی برای کالاهای سبک مناسب است. درصورت زیادبودن کالای موردنظر از روش های دیگر مانند هوایی، ریلی یا دریایی استفاده کنید. حمل و نقل زمینی در کامیون یا کانتینر جای گرفته و بهترین گزینه محسوب می شود. از همین جهت، حتما به میزان بار خود توجه داشته باشید. 

نکات مهم در حمل زمینی بار از چین به ایران

نکات حائز اهمیت در حمل زمینی بار از چین به موارد مختلفی تقسیم می شود. درصورت پیشنهاد قیمت های بسیار ارزان، کالای شما به خوبی حمل نخواهد شد. به همین دلیل باید با یک شرکت حمل و نقل بین المللی و باکیفیت قرار داد امضا کنید. 

خرید کالای بی کیفیت، بسیاری از بازرگانان را با مشکلاتی مواجه کرده است. این مساله موجب ضرر برخی از آن ها شده و کالای آن ها بی مصرف باقی می ماند. پیش از انجام خرید ابتدا بهترین بازارهای کشور چین را پیدا کنید. پس از اتمام خرید کالای مورد نظر، به دنبال راهی مناسب جهت حمل زمینی آن ها باشید. 

حمل هوایی بار از چین

حمل هوایی بار از چین

مزایای حمل هوایی بار از چین

در حمل هوایی بار ابتدا وزن اجناس خریداری شده محاسبه می شود. برای مثال وزن بیش از ۵۰۰کیلوگرم نیازمند حمل هوایی بار به ایران است. حمل هوایی در کمترین مدت زمان صورت گرفته و کالا به سرعت به دست مشتری خواهد رسید. درحالیکه در حمل زمینی یا دریایی مدت زمان بیشتری صرف خواهد شد. 

حمل هوایی بار از چین برای کالاهای نه چندان سنگین مناسب است. به علاوه، از لحاظ امنیتی کنترل بیشتری بر روی آن صورت می گیرد. مدت‌زمان حمل هوایی بار از چین نیز متغیر بوده و اغلب بین ۲ تا ۱۰روز کالا به دست مشتری می‌رسد. 

نحوه ترخیص بار در حمل هوایی

درصورت واردات کالا از چین به صورت شخصی، باید اسنادی را به گمرک ارائه کنید. به علاوه، افراد با پرداخت هزینه ای اضافی قادر به واگذاری این امور به شرکت حمل و نقل خواهند بود. درصورت ارسال بار با هواپیما، حتما وزن آن را درنظر داشته باشید. برخی شرکت‌ها کالاهای بیش از ۲۵۰ کیلوگرم را حمل نخواهند کرد. شرکت حمل و نقل هوایی گیتی رسان کالا ارائه دهنده انواع خدمات حمل بار و ارسال آن ها به کشور مقصد است. 

حمل دریایی بار از چین

حمل دریایی بار از چین

حمل دریایی از دیگر روش های مرسوم در حمل بار از چین است. این روش از انعطاف بیشتری در زمان و هزینه برخوردار خواهد بود. حمل دریایی بار از چین مدت بیشتری به طول می انجامد. اما در این روش محدودیت وزنی نداشته و موجب کاهش هزینه ها در ارسال کالا می شود. 

تنوع محموله حمل شده در این روش، از جمله مزایای آن است. به طور تقریبی مدت زمان تقریبی رسیدن کالا به دست مشتری بین ۳ تا ۶۰ ماه خواهد بود. مدت زمان تحویل کالا به گیرنده به نوع و هزینه پرداختی توسط وی بستگی دارد. 

نحوه ترخیص بار در حمل دریایی

این روش نیز مانند حمل دریایی، نیازمند اداره مدارک مربوطه جهت ترخیص بار است. ترخیص کالا توسط افراد به صورت شخصی انجام شده یا شرکت های حمل‌ونقل عهده‌دار آن خواهند بود. حمل دریایی بار از چین برای اغلب افراد روشی مقرون به صرفه محسوب می شود. در این روش کالا به دریای عمان و خلیج فارس رسیده و پس از آن به نقاط مختلف ایران منتقل می گردد. 

حمل بار از چین به صورت ریلی

حمل بار از چین به صورت ریلی

حمل بار از چین به صورت ریلی توسط قطار انجام می شود. در این روش از خط راه‌آهن استفاده شده و راه دیگری جهت انتقال‌کالا به ایران به‌جز این خط وجود ندارد. حمل و نقل ریلی سریع تر از حمل زمینی بار بوده و درمقابل، محدودیت بالایی از نظر حجم ارسالی دارد. 

قطارها تنها ۵۰ کابین داشته و در مسیرهای محدودی تردد می کند. خط ریلی از شانگهای در چین آغاز شده و در کشورهای قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان توقف دارد. پس از طی این مسیرها، بار موردنظر به مشهد و تهران می رسد. 

حمل کالا به صورت ریلی نیز در کنار مزایای خود، از معایبی برخوردار است. در این روش تنها کالاهای با حجم کم به کشور مقصد ارسال می شوند. به همین دلیل برخی افراد به منظور جابه‌جایی کالاهای کم حجم خود از این روش استفاده می کنند. حمل بار از چین به صورت ریلی در ایران توسط بسیاری از شرکت ها انجام می شود. 

حمل بار از چین به صورت ترکیبی

روش دیگر حمل بار از چین، به صورت ترکیبی است. در این روش از دو یا چند روش حمل و نقل جهت رسیدن کالا از چین به ایران استفاده می‌شود. فرآیند تحویل کالا، تنظیم بارنامه و غیره در روش ترکیبی چندین بار صورت می گیرد. البته امکان استفاده از بارنامه های خاص در این روش وجود دارد. 

بنابراین، تاحدی فرآیندهای اداری ارسال کالا کاهش داشته و به حداقل می رسد. اما درمقابل، هزینه دریافتی برای مالیات و حق گمرک در این روش بالاتر خواهد بود. برای افرادی با شرایط خاص و طرف قرارداد با شرکت‌های حمل بین‌المللی، حمل ترکیبی بهترین روش محسوب می‌شود.

امروزه شرکت های کمی روش ارسال کالا به صورت ترکیبی را به خوبی انجام می دهند. از همین جهت هنگام انتخاب شرکت موردنظر خود، سوابق آن ها را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه قیمت حمل از چین در روش های مختلف را بررسی خواهیم کرد. 

قیمت حمل بار از چین به روش های مختلف

قیمت حمل بار از چین به روش های مختلف

همانطور که اشاره شد هریک از روش های ارسال بار از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند. حمل هوایی از جمله روش های با هزینه نسبتا بالا جهت حمل بار است. اما این روش در کنار هزینه بالای خود، مزایای بسیاری را به دنبال خواهد داشت. ایمنی و سرعت بالا، مسیر امن و غیره از جمله مزایای این روش است. 

حمل زمینی نیز از طریق کامیون انجام می شود. در این روش حمل، کالای موردنظر تا زمان پرشدن کامل بار کامیون به کشور مقصد ارسال نخواهد شد. این روش نسبت به روش حمل بار به صورت هوایی هزینه کمتری در پی دارد. روش دریایی نیز هزینه مربوط به خود را داشته و قیمت آن مناسب است. مدت زمان حمل بار در روش هوایی نیز کمتر خواهد بود. 

حمل بار از کدام شهرهای چین امکان پذیر است؟

در حال حاضر حمل هوایی از اغلب کشورهای چین امکان پذیر است. شهرهای “شنژن، پکن، شانگهای و گوانجو” به صورت مستقیم پرواز باری به ایران دارند. برخی پروازها نیز غیرمستقیم بوده و توسط ایرلاین‌های خارجی مانند قطر ایرلاین، ترکیش ایرلاین و غیره صورت می ‌گیرد. 

حمل بار به صورت زمینی، ریلی و دریایی نیز از همین شهرها انجام می شود. هریک از شهرهای فوق در چین، امکان حمل بار به روش های مختلف را فراهم آورده اند. اما همانطور که اشاره شد، حمل هوایی بار از چین از مزایای بسیاری نسبت به سایر روش ها برخوردار است. 

شرکت حمل‌ونقل گیتی رسان کالا، در زمینه حمل بار به صورت هوایی فعالیت می کند. تجار و بازرگانان با سپردن کالای خود به این شرکت، با خیال آسوده کالای خود را به ایران می‌رسانند. به علاوه، ارسال و ترخیص کالا در مدت زمان کوتاه توسط این شرکت صورت می گیرد. 

مدارک موردنیاز برای حمل بار از چین

مدارک موردنیاز برای حمل بار از چین

دسته بندی مدارک موردنیاز برای حمل بار از چین به موارد مختلفی تقسیم می شود. حمل و ترخیص کالا از چین و ارائه مدارک مربوط به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. درصورت نقص مدارک، ترخیص بار شما با مشکل مواجه خواهد شد. 

مدارک مربوط به کالا

مدارک مربوط به کالا جهت ترخیص آن شامل موارد زیر می شود. 

  • برگه ترخیص 
  • قبض انبار 
  • بارنامه 
  • پیش فاکتور یا پروفرما اینویس 
  • فاکتور
  • فهرست عدل بندی 
  • گواهی مبدا 
  • ثبت سفارش بازرگانی 
  • ارائه بیمه نامه درصورت وجود 
  • گواهینامه استاندارد 
  • مجوزهای قانونی 
  • گواهی بازرسی 

مدارک مربوط به صاحب کالا

  • اصل کارت بازرگانی (کلیه امور مربوط به صادرات و واردات نیازمند برخورداری از کارت بازرگانی است. این کارت توسط اتاق بازرگانی صادر شده و به تایید وزارت بازرگانی می رسد.) 
  • اصل کارت ملی ( جهت احراز در گمرک در نخستین مراجعه) 
  • کپی از تمام صفحه های کارت بازرگانی 
  • کپی از صفحه کارت ملی مربوط به صاحب کالا (جهت احراز در گمرک در نخستین مراجعه) 

مدارک مربوط به نماینده صاحب کالا

  • اصل و کپی کارت ملی (جهت احراز در گمرک در اولین مراجعه) 
  • اصل و کپی وکالت محضری (جهت احراز در گمرک در اولین مراجعه) 
  • اصل و کپی معرفی‌نامه برای گمرک مربوطه (جهت احراز در گمرک در اولین مراجعه) 
  • کپی وکالت 
  • کپی معرفی نامه 
  • کپی دفترچه بیمه 

با ارائه و تکمیل تمام این مدارک، کالای موردنظر شما حمل و ترخیص می شود. هنگام مراجعه به گمرک حتما نسبت به تکمیل مدارک مربوطه اقدام کنید. عدم تکمیل مدارک موجب عدم ترخیص آن ها شده و مشکلاتی را به وجود خواهد آورد. درصورت قرارداد با شرکت های معتبر، این کار به آسانی برای شما انجام خواهد شد. 

حمل بار هوایی توسط شرکت گیتی رسان کالا

حمل بار هوایی توسط شرکت گیتی رسان کالا

جمع بندی نهایی

حمل از چین به روش های زمینی، هوایی، ریلی، دریایی و ترکیبی انجام می شود. هریک از این روش ها مزایایی داشته و کالای موردنظر در مدت زمان متفاوت به ایران می رسد. در این مقاله به بررسی انواع روش های حمل از چین پرداختیم. به علاوه، مدارک مربوط به حمل و ترخیص کالا نیز در این مقاله شرح داده شد. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در این زمینه کسب کرده باشید. 

منبع: شرکت حمل و نقل بین المللی گیتی کالا

سئو بازدید : 63 سه شنبه 01 تیر 1400 نظرات (0)

فعالیت های تجاری و امور صادرات مراحل مختلفی داشته و امور گمرکی از مهم ترین ارکان آن است. مشابه این امور در واردات کالا نیز وجود دارد. واردات کالا به کشور در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. روند ترخیص کالا از گمرک نیز مراحل چندگانه و مسیرهای مختلفی دارد. 

امروزه فرآیند ترخیص کالا توسط بسیاری از شرکت ها انجام می شود. روند ترخیص انواع بار از گمرک برای برخی شرکت‌ها امری ساده و آسان است. درحالیکه برای برخی افراد این کار ها را از سخت ترین بخش های تجاری محسوب می شود. در ادامه به بررسی امور ترخیص کالا و موارد مربوط به آن می پردازیم. 

شما می توانید علاوه بر سپردن ترخیص بار خود به شرکت گیتی رسان کالا، با شرکت در کلاس های آموزش بازرگانی گیتی رسان کالا، کار ترخیص بار خود را انجام دهید.

ترخیص کالا از گمرک چیست؟

مجوز ورود یا صدور کالا به یک کشور و مجموعه اقدامات مربوط به آن، فرآیند ترخیص کالا از گمرک را تشکیل می‌دهند. گمرک به عنوان محل اصلی ترخیص بار شناخته می شود. کالاها پس از ورود و طی برخی مراحل، مجوز لازم برای خروج یا ورود از کشور را اخذ می‌کنند. 

برخی تجار و بازرگانان به تنهایی به انجام کلیه این امور می پردازند. اما برخی افراد انجام تمام این امور را به نمایندگی پذیرفته و درمقابل دستمزد خود را دریافت می کنند. به این افراد اصطلاحا “ترخیص کار” گفته شده که در ادامه این مقاله به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. 

مراحل ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک همانند ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی مراحلی داشته و همگی باید گام به گام انجام شود. همانطور که اشاره شد، امروزه ترخیص انواع بار و کالا توسط برخی از شرکت‌های حمل‌ونقل صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید برای ترخیص بارتان شما می بایست مراحلی را که در ادامه برای تان ذکر می کنیم را پشت سر بگذارید.

۱. ثبت اظهار از طریق سامانه گمرکی

هنگام ورود کالا به گمرک، مراحل مربوط به ترخیص آن انجام می شود. نخستین گام در ترخیص کالا، مربوط به ثبت اطلاعات در سیستم گمرک و تکمیل اظهارنامه واردات است. امروزه اغلب گمرکات کشور به سامانهEPL مجهز بوده و مرحله اول از طریق این سامانه و به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. 

از همین جهت نیازی به انجام امور مربوط به اظهار کالا به صورت حضوری نخواهد بود. مطابق با دستورالعمل سایت رسمی اداره گمرک اداره جمهوری اسلامی، اظهارنامه باید به گمرک تحویل داده‌ شود. اظهارکننده کالا نیز باید تمام اطلاعات مربوطه را در سایت وارد کند. 

اسناد لازم برای اظهار کالا جهت واردات قطعی

اسناد موردنیاز جهت واردات قطعی، باید توسط “مالک کالا یا نماینده وی” تهیه شود. شرح این اسناد و مدارک به شرح زیر است. 

  • اظهارنامه مربوط به واردات قطعی 
  • کپی از کارت بازرگانی معتبر 
  • قبض انبار 
  • بارنامه 
  • ترخیصیه 
  • گواهی مبدا 
  • فاکتور مربوط به خرید کالا 
  • پرفورما 
  • مجوز مربوط به ثبت سفارش 
  • بیمه نامه های گمرکی 
  • پروانه بهره برداری 
  • کاتالوگ و بروشور 
  • مجوزهای قانونی
  • ارائه وکالتنامه رسمی 
  • پروانه صادراتی (درصورت انجام امور واردات در مقابل صادرات) 

۲. دریافت کوتاژ در دایره هنگام احراز هویت و تعیین مسیر:

دومین مرحله در فرآیند ترخیص، مربوط به “احراز هویت و اظهار کالا” می شود. دایره فنی گمرک ابتدا اسناد دریافتی را بررسی می کند. پس از انجام بررسی های لازم و تایید آن ها، شماره ثبت یا کوتاژ درج می شود. کوتاژ به معنای ثبت اظهارنامه مربوط به واردات یا صادرات کالا در گمرک است. 

هر اظهارنامه ثبت‌شده شماره ای اختصاصی داشته که به آن کوتاژ گفته می شود. پس از اخذ شماره کوتاژ اظهارنامه مهر و موم می گردد. در گمرک به دلیل کمبود نیرو و صرفه جویی در وقت، از سیستم مدیریت ریسک در سه مسیر استفاده می شود. تعیین مسیر از طریق سیستم کامپیوتری با توجه به عوامل خاصی صورت می گیرد. 

این مراحل شامل “درصد ماخذ حقوق ورودی، نوع کالا، اعتبار صاحب کالا و اظهارکننده” می شود. انتخاب هریک از مسیرهای سه گانه سبز، زرد و قرمز کاملا شانسی و تصادفی خواهد بود. درنتیجه، دریافت کوتاژ در دایره هنگام احراز هویت دومین مرحله در ترخیص از گمرک است. 

۳. ارزیابی و کنترل کالا

در ادامه فرآیند ترخیص گمرکی، مسیری برای کنترل و ارزیابی کالا تعیین می شود. درصورت قرارگیری در مسیرهای زرد یا قرمز، محموله نیازمند کنترل خواهد بود. بنابراین، محموله موردنظر باز شده و توسط ارزیاب گمرک با اسناد مطابقت داده می شود. پس از اتمام موفقیت‌آمیز این مراحل و درصورت عدم وجود مشکل، کالا از زوایای دیگر مورد بررسی قرار می گیرد. 

۴.دریافت مجوزهای لازم:

مرحله چهارم در ترخیص از گمرک، اخذ مجوزهای لازم است. در این مرحله مجوزهای لازم و ارائه شده توسط سیستم و کارشناس، باید تکمیل شود. استاندارد، بهداشت، قرنطینه، تجهیزات پزشکی و غیره نیازمند اخذ مجوزهای لازم خواهند بود. 

۵. بررسی تعرفه و تطبیق کالا توسط کارشناس:

در این مرحله کارشناس سرویس به بررسی تطبیق کالا و تعرفه ها با اسناد می پردازد. به علاوه، کارشناس مربوط به سرویس به اسناد و الزامات مربوطه نظارت می کند. رئیس سرویس نیز امضاها را بررسی، تایید آن را نهایی و مجوز تایید توسط وی صادر می شود. 

۶. پرداخت هزینه به صندوق و صدور سند ترخیص:

در این مرحله، هزینه تعیین‌شده توسط گمرک از صاحب کالا دریافت می شود. صاحب کالا هزینه های مربوط به ترخیص را از طریق فیش نقدی به حساب گمرک واریز می کند. پس از پرداخت، فیش را دریافت کرده و پروانه سبز گمرکی برای وی صادر می شود. پروانه سبز در گمرک صادر شده و به معنای اتمام عملیات ارزیابی است. در این مرحله صاحب کالا پس از تسویه گمرک، مقدمات خروج کالای خود از گمرک را فراهم می کند. 

۷. انبارداری و اجازه بارگیری:

پس از انجام تمام مراحل فوق، گمرک مجوز بارگیری کالا را صادر می کند. در این مرحله مبلغی از صاحب کالا توسط مسئول نگهداری بار دریافت می شود. محاسبه مبلغ انبارداری در گمرکات مختلف، متفاوت است. این مبلغ شامل تخلیه، بارگیری، بیمه و غیره شده که با توجه به حجم و ارزش کالا محاسبه می گردد. 

۸.خروج بار از گمرک:

در مرحله آخر از ترخیص نمودن کالا از گمرک، دریافت بیجک انبار از انباردار گمرک است. بیجک انبار پس از بررسی پروانه سبز مربوط به گمرک و مهر درب خروج صادر می شود. این علامت نشان دهنده تحویل کالا به صاحب آن بوده و اجازه خرج به آن داده شده است. 

خدمات ترخیص کالا از گمرک توسط مجموعه گیتی رسان کالا

شرکت گیتی رسان کالا با بیش از 17سال تجربه کاری، امور مربوط به ترخیص کالا در گمرک را انجام می‌دهد. این شرکت در زمینه‌ حمل‌ونقل هوایی فعالیت کرده و کلیه امور مربوط به ترخیص توسط GRK انجام می شود.

  • ارائه مشاوره در امور گمرکی و بازرگانی 
  • تهیه و تنظیم مدارک امور بازرگانی و بانکی 
  • ترخیص فوری کالا از گمرک در مدت زمان کوتاه (یک روزه)
  • بیمه کالا و خدمات بازرسی 
  • ثبت سفارش انواع کالا و بارهای تجاری 
  • حمل انواع کالای ترخیص شده به سراسر کشور 
  • پیگیری تمام امور گمرکی (تخلیه، بارگیری، انبارداری، جابه‌جایی و توزیع کالا) 
  • انجام صفر تا صد مراحل خرید کالا 

هزینه ترخیص کالا از گمرک

هزینه ترخیص از گمرک شامل مبالغ اخذ شده در پروسه عملیات گمرکی می شود. هزینه‌های گمرکی شامل باربری، انبارداری، تخلیه، صفافی، تعرفه آزمایشگاهی و غیره شده که توسط صاحب کالا پرداخت می گردد. تمام این هزینه ها به صورت مجزا از حقوق ورودی دریافت خواهند شد. 

اطلاع از هزینه مربوط به ترخیص شدن از گمرک بسیار حائز اهمیت است. در برخی موارد بازرگانان به دلیل کمبود بودجه، از ترخیص کالا اجتناب می کنند. درحالیکه نگهداری کالا در مدت زمان طولانی موجب افزایش هزینه های نگهداری آن می شود. به‌همین‌دلیل پیش از ورود به امور واردات و صادرات، از هزینه‌های لازم جهت ترخیص کالا از گمرک مطلع شوید. 

هزینه ترخیص و کلیه هزینه های مرتبط با واردات، در تمام گمرکات کشور یکسان است. این هزینه ها مطابق با قانون گمرک جمهوری اسلامی ایران اخذ می شود. بخشی از هزینه های گمرک به بخش دولتی و بخش دیگر آن مخصوص بخش های خصوصی است. جهت ترخیص و تحویل کالا پرداخت تمام این هزینه ها الزامی خواهد بود. به طور کلی تمام هزینه ترخیص کالا از گمرک شامل موارد زیر می شود. 

  • حقوق گمرکی 
  • سود بازرگانی 
  • هزینه های انبارداری 
  • ارزش سیف کالا 
  • هزینه بیمه 
  • مالیات بر ارزش افزوده 

بهترین شرکت ترخیص کالا از گمرک

شرکت های ترخیص کالا وظیفه ترخیص محموله های وارداتی یا صادراتی از کشور را به عهده دارند. اطمینان از رعایت کلیه مقررات، قوانین و کلیه الزامات قانونی از جمله وظایف آن ها است. به‌علاوه، کلیه اقدامات مربوط به مالیات، هزینه‌ها، اسناد و مدارک توسط بهترین شرکت های ترخیص کالا از گمرک انجام می‌شود. به منظور انتخاب یک شرکت حمل و نقل و ترخیص کننده معتبر موارد زیر را درنظر داشته باشید. 

  • میزان تجربه و قدمت فعالیت های شرکت 
  • تسلط به کلیه مراحل مربوط به ترخیص کالا 
  • آشنایی با قوانین و تخلفات گمرکی 
  • شفافیت و پاسخگویی به مشتریان 
  • و …

شرکت گیتی رسان کالا یکی از گروه های معتبر و باتجربه در این زمینه است. کلیه امور بازرگانی اعم از حمل، ترخیص کالا، صادرات و واردات، ثبت سفارش و غیره توسط این شرکت انجام می‌شود. شرکت GRK به عنوان ترخیص کار گمرک نیز بوده و این کار را در مدت زمان کوتاه انجام می دهد. 

ترخیص کار گمرک کیست؟

ترخیص کار در قبال قرارداد کتبی یا شفاهی با صاحب‌بار، تشریفات گمرکی در یکی از گمرکات کشور را انجام می‌دهد. وظیفه ترخیص کار خروج بار یا کالای واردشده به گمرک مقصد اعلام شده است. تمام وظایف فوق به عوامل متعددی وابسته خواهد بود. تجربه ترخیص کار در انجام پروژه های ترخیص از اهمیت بالایی برخوردار است. ترخیص کارهای باتجربه و بهره‌ مند از اطلاعات بالا موجب کاهش هزینه‌ها و‌ انجام امور سریع گمرکی می‌شوند. 

وظایف ترخیص کار گمرک

“کاهش زمان، هزینه و اخذ مجوزهای قانونی” از جمله وظایف اصلی ترخیص کار گمرک است. ترخیص کار تمام امور مربوط به ورود کالا پیش از ورود را با صاحب کالا هماهنگ می کند. اخذ مجوز ثبت سفارش واردات کالا از جمله مهم ترین وظایف ترخیص کار گمرک است. 

مطابق با قانون گمرک جمهوری اسلامی ایران، کالا پیش از اخذ مجوز ثبت سفارش حق ورود به کشور را نخواهدداشت. واردکننده کالا پس از دریافت مجوز از مراکز مربوطه، امکان واردات کالا به کشور را خواهد داشت. عدم آشنایی با قوانین ورود کالا به کشور، هزینه های هنگفتی را متحمل واردکننده می کند. 

نقش ترخیص کار مشاوره پیش از واردات کالا بوده و از ضررهای احتمالی جلوگیری می کند. ترخیص کار و صاحب کالا باید از مجوز ثبت سفارش و سایر مجوزها آگاهی داشته باشند. تمامی مجوزها با توجه به نوع کالا متفاوت خواهد بود. ترخیص کار باتجربه، در اخذ مجوز سریع و کم هزینه کمک خواهد کرد. 

سامانه ترخیص کالا از گمرک

سامانه جامع مدیریت و خدمات پس از ترخیص با عنوان ترخیص کالا از گمرک نیز شناخته می شود. این سامانه دولتی بوده و جهت تسهیل خدمات انبارداری و ترخیص کالا طراحی شده است. جهت مدیریت ترخیص، برخی از مشخصات ترخیص را وارد خواهید کرد. اطلاعات مربوط به ترخیص کالا از گمرک در این سامانه نگهداری و ثبت می شود. 

هنگام مراجعه به سایت با دو گزینه مواجه خواهید شد. نخستین گزینه به منظور ثبت نام در این سامانه مهیا شده است. درصورت عدم ثبت‌نام در این سامانه، با انتخاب این گزینه و واردکردن اطلاعات از خدمات آن بهره‌مند خواهید شد. گزینه بعدی مربوط به ویرایش اطلاعات بوده و امکان ویرایش مشخصات مربوط به کالا را فراهم می کند. با انجام تمام این مراحل، در روند واردات کالا با مشکلی مواجه نخواهید شد. 

نحوه ثبت نام در سامانه ترخیص کالا از گمرک

  • ارزیابی کدملی صاحب بار 
  • درج اطلاعات هویتی صاحب بار 
  • درج اطلاعات و مشخصات واحد 

پس از ورود اطلاعات در سامانه، نمایی کلی در آخر فرآیند نشان داده می شود. درصورت درست بودن اطلاعات نمایش داده شده آن را تایید کنید. تمام موارد فوق جهت ترخیص کالا، توسط ترخیص کار گمرک انجام می شود. 

جمع بندی نهایی

 

ترخیص کالا از گمرک در سال ۱۴۰۰ نیز همانند گذشته خواهد بود. ترخیص کالا از گمرک مطابق با قوانین گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام می شود. روند انجام تمام مراحل نیز توسط ترخیص کار گمرک صورت خواهد گرفت. بهترین شرکت ترخیص کالا و سامانه جامع مدیریت بار نیز را در این مقاله شرح دادیم. شرکت حمل و نقل بین المللی گیتی رسان کالا با سال ها تجربه در زمینه ترخیص آماده انجام کلیه مراحل ترخیص برای شما می باشد. با ما در ارتباط باشید.

منبع: مقاله ترخیص کالا از گمرک گیتی کالا رسان

 

سئو بازدید : 33 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

به معنی تخته فیبر با چگالی متوسط است که نوعی فرآورده    Medium Density Fibreboa   یا ام دی اف مخفف عبارتMdf

چوبی محسوب می شود و در وسایلی مانند تخته خواب و سرویس خواب و کابینت آشپزخانه به کار می رود . ام دی اف در واقع ترکیبی از تکه های ریز چوب سخت و چوب نرم می باشد . این ترکیب در گرما به هم فشرده می شود و پرس می شوند تا ام دی اف به دست بیاید . ام دی اف یک ماده مرکب چوبی با جرم بین 500 تا 800 کیلوگرم بر متر مکعب محسوب می شود که از مواد مختلفی تهیه می گردد . ام دی اف بیشتر از چوب های نرم مثل درخت کاج تهیه می گردد. ام دی اف ها معمولا دارای ضخامتی بین 3 تا 40 میلی متر می باشد .

تاریخچه mdf

اولین کارخانه ام دی اف توسط دانسیته متوسط در سال 1965 در شهر دپوزیت ایالت نیویورک ساخته شد که محصول خود را با نام و برند تجاری (بارابورد) به بازار عرضه و توزیع کرد . بعد از گذشت چندین سال به دلیل گسترش و پیشرفت این صنعت بسیار گسترش یافت .

برای مطالعه بیشتر : کابینت ام دی اف

خصوصیات mdf

1- خصویات مکانیکی و فیزیکی بالا

2- قابلیت ابزار خوری , ماشین کاری و سنباده زنی

3- سطوح صاف و متراکم

4 - قابلیت شکل پذیری نسبتا بالا و لبه های صاف

5 -عدم وجود معایب چوب

6- قیمت مناسب

7- ذاشتن تنوع طرح و رنگ

8- مقاومت و دوام بالا

9 - راحت بودن نظافت

معایب ام دی اف

1- مقاومت پایین در برابر رطوبت

2- دارای بافت نرم

3- مقاومت ضعیف در برابر اب خوردگی و متورم شدن

4 - برخی از مواد استفاده شده در mdf برای سلامتی انسان مضر است

کابینت جوزی

شرکت کابینت جوزی دارای تجربه و کارنامه درخشانی در تولید انواع کابینت , انواع کمد دیواری تخت و میز تلویزیون (TV)  می باشد. استفاده از کارگاه های مجهز و ماشین الات مطابق با استانداردهای جهانی , استتفاده از متریال با کیفیت , نیروی انسانی متخصص و کاربلد و زمان بندی درست برای جلب رضایت مشتریان می باشد . برنامه ریزی و زمان بندی درست از جمله ویژگی های برجسته کابینت جوزی برای رسیدگی هر چه درست تر کار ها می باشد .

 

سئو بازدید : 32 پنجشنبه 13 خرداد 1400 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی راجع به وردپرس یا همان سیستم مدیریت محتوا در اختیارتان قرار می دهیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید

وردپرس چیست؟

وردپرس چیست؟ وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در سراسر جهان می باشد شما بعد از این که دامین و هاست تان را از شرکت هاستینگ خریداری کردید می توانید با مراجعه به وب سایت وردپرس این سیستم مدیریت محتوا را دانلود نمایید.

پس از این که سیستم مدیریت محتوا را به درستی دانلود کردید می توانید فایل زیپ شده ی آن را بر روی هاست تان نصب نمایید

حتما مطالعه نمایید: هر آنچه که باید درباره طراحی سایت شورای شهر باید بدانید!

توجه داشته باشید در صورتی که شما با این حیطه ی کاری اطلاعاتی را در اختیار ندارید می توانید این کار را به متخصصان این حیطه ی کاری بسپارید توجه داشته باشید که وردپرس یکی از بهترین سیستم مدیریت محتوا در جهان می باشد که به وسیله ی آن می توانید وب سایت تان را مدیریت نمایید.

مزایای استفاده از وردپرس

حتما توجه نمایید که وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در حال حاضر در دنیا می باشد که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است اما چرا این سیستم مدیریت محتوا برای ما با ارزش است؟

برای این که ارزش های وردپرس را دریابید پیشنهاد می کنیم ادامه ی این مطلب را با دقت بیشتری مطالعه نمایید.

سرعت بالا

محیط کاربری آسان

وجود پلاگین ها و افزونه ها ی گوناگون و کاربردی

استاندارد بودن

توجه داشته باشید که وردپرس تقریبا با موتورهای جست و جوی گوگل هم خوانی دارد و شما دیگر نیاز نیست نگران این باشید که وب سایت تان پس از سئو کردن دیگر بالا نیاید.

در صورتی که به دنبال بهترین شرکت برای طراحی سایت وردپرس می باشید می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

 

سئو بازدید : 37 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

درب و پنجره upvc چیست؟

این نوع از درب و پنجره باعث ذخیره انرژی می شود و باعث می شود هوای داخل خانه در داخل بماند . و یکی از مزیت های دیگر درب و پنجره upvc این است که الودگی صوتی و الودگی هوا از فضای باز به داخل خانه نمیاید . شما می توانید با استفاده از درب و پنجره upvc باعث کمتر شدن هزینه قبوض می باشد زیرا باعث ماندن هوا در داخل می شود .

مزیت استفاده از درب و پنجره upvc

1- صرفه جویی در مصرف انرژی حدود 48 درصد

2- کاهش دهنده الودگی هوا ( به علت هواگیری کامل)

3- نصب اسان و نصب سریع

4- مقاوم بودن در برابر باد و باران و طوفان و …

5- عدم زنگ زدن 

6- جلوگیری از عرق کردن شیشه

7- نطافت آسان

8- تنوع در طرح و انواع مختلف

قیمت پنجره دوجداره هافمن

مجموعه هافمن یکی از بهترین تولید کننده های انواع پروفیل های upvc پروفیل لاستیک دار و … می باشد . این پنجره ها با استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه  و ماشین آلات صنعتی  محصولاتی با کیفیت نمونه و با استاندارد جهانی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره هافمن

1 اندازه براساس متر مربع

2- پروفیل مصرفی

3 نوع پنجره و نوع پنجره باز شو

4- نوع فریم مصرف شده ( نو یا بازسازی شده )

 

انواع پنجره دوجداره هافمن

1- کلنگی یا سرویسی

2- ثابت بدون بازشو

3- تک حالته

4- دوحالته

 

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

شرکت ویستابست تولید کننده در و پنجره دوجداره upvc از سال 86 فعالیت خود را اغاز کرده است و در طول 3 سال خود  را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل در کشور تبدیل کرده است . این شرکت بزرگ در حال حاظر با 13 خط تولید محصولات خود را به صورت گسترده در کشور عرضه می کند . این پروفیل جزو بهترین پروفیل ها می باشد همانند پروفیل پنجره دوجداره وین تک و …

مزایای پنجره دوجداره وبستابست

1- عایق صدا

2- عایق دما

3- عایق گرد و غبار

4- صرفه جویی در مصرف انرزی

5- قابلیت تعویض پنجره دوجداره

وینکار

مجموعه وینکار تولیدکننده پنجره دوجداره  upvc در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده  و در طول این سال ها همیشه در حال پیشرفت بوده است . این شرکت همواره با پیشرفت صنعت درب و پنجره محصولات مدرن را عرضه کرده است . شما می توانید با اطمینان خاطر کامل با وین کار در ارتباط باشید .

 

 

 

سئو بازدید : 58 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

در استاندارد های جهانی  به نام میلگرد مقطع فولادی و طویل گفته می شود که طول آن ها به طور میانگین بین 6 الی 12 متر می باشد.

این نوع میلگرد ها گه درون بتن قرار می گیرند به نوعی به بتن خاصیت کشسانی اضافه می کند و بتن یا سازه را در مقابل زلزله سیل و ...مقاوم می کند.

همانطور که می دانید قیمت مقطع فولادی بسیار متنوع می باشد و این نوع قیمت ها در هر شهری با توجه به موقعیت اقتصادی آن شهر متفاوت می باشد.

قیمت میلگرد در شهر اصفهان

 به ازای هر شاخه میلگرد 25 معادل 13500 تومان در حال حاضر می باشد.

قیمت میلگرد26=13600 می باشد.

قیمت میلگرد در شهر اهواز

به ازای هر شاخه میلگرد 14 معادل 12400 تومان می باشد.

حتما توجه داشته باشید که قیمت میلگرد در اهوازگران تر از شهر اصفهان می باشد به همین خاطر هر شاخه میلگرد 18 معادل 12800 تومان می بایست هزینه کرد.

توجه داشته باشید که قیمت این نوع میلگرد ها برای امروز می باشد و همواره این قیمت ها در حال نوسان می باشد.

برای اطلاع از قیمت های جدید میلگرد می توانید به قسمت  قیمت میلگرد امروز مراجعه نمایید.

 

 

 

سئو بازدید : 37 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مقدار میلگرد موردنیاز برای انواع اسکلت‌ ساختمانی

پس از تخمین و محاسبه میلگرد موردنیاز برای هر یک از بخش‌های پی، ستون‌ها و سقف در یک ساختمان، می‌توان به‌طور تقریبی مقدار میلگرد مصرفی در هر مترمربع برای اسکلت فلزی یا بتنی را نیز تخمین زد.

می‌توانیم بگوییم برای اسکلت‌های فولادی در هر مترمربع تقریباً بین ۴۵ تا ۶۵ کیلوگرم میلگرد نیاز خواهیم داشت. البته اگر قاب خمشی در اسکلت فولادی مورد استفاده قرار گرفته باشد این مقدار به ۶۵ تا ۹۰ کیلوگرم در هر مترمربع هم میتواند برسد.

برای اسکلت‌های بتنی نیز مقدار ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر در هر مترمربع میلگرد نیاز خواهیم داشت که با استفاده از قاب خمشی و دیوار برشی این مقدار به حدود ۳۵ تا ۴۵ کیلوگرم خواهد رسید.

حتما بخوانید : برای مشاهده قیمت میلگرد کارخانجات لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

سئو بازدید : 26 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

در سالهای اخیر گستردگی وجود فضای مجازی و همه­‌گیر شدن آن بسیاری از توجه­‌ها را برای تبلیغات در آن جلب کرده است. امروزه بسیاری از مشاغل موفقیت کسب‌­و­کار خود را در گرو فعالیت در فضای مجازی می‌­بینند. این مسئله تا جایی ادامه پیدا کرده است که در دوره­‌های اخیر گریبان جریانات انتخاباتی را نیز گرفته است

و بسیاری از کاندیداهای انتخاباتی موفقیت و کنترل وضعیت موجود را در داشتن صفحات متعدد در شبکه­‌های اجتماعی و داشتن سایت‌های انتخاباتی می‌­دانند. در این مقاله قصد داریم به موضوع طراحی سایت انتخاباتی و چگونگی فعالیت در فضای مجازی به منظور کنترل فضای انتخابات بپردازیم و مزایای آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه همراه با ما باشید.

سایت‌ها چگونه به­‌وجود می‌­آیند؟

پیش از بررسی اصل مطلب باید به­‌طور مختصر این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که سایت‌ها چگونه به­‌وجود می‌­آیند؟ در پاسخ باید گفت که سایت‌ها به دو شیوه متفاوت کد­نویسی و استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا () خلق می‌­شوند. وبسایت‌­هایی که با استفاده از روش کد­نویسی بوجود می‌­آیند توسط جمعی از برنامه­‌نویسان به صورت اختصاصی نوشته می‌­شوند و معمولا مدیریت و پشتیبانی این قبیل سایتها توسط برنامه­‌نویس‌ها انجام می‌­شود. سیستم‌­های مدیریت محتوا مجموعه‌ه­ایی از برنامه‌­ها و نرم‌­افزارهایی است که توسط جمعی از برنامه‌­نویس­‌های جهانی نوشته شده است؛ تا هر شخصی بدون داشتن اطلاعات کد­نویسی قادر است که از آنها استفاده نماید و سایت مورد نظر خود را طراحی کند. در دوره‌­های گذشته ستادهای انتخاباتی براساس نوع نیاز و توانایی‌­های موجود در ستاد طراحی سایت خود را به هر دو شیوه موجود انجام داده‌­اند.

مزایا و کاربردهای سایت‌های انتخاباتی

در ابتدا باید به اصلی‌­ترین مزیت سایت‌های انتخاباتی یعنی وجود تعداد بالای کاربران در فضای مجازی اشاره کرد و باید در نظر داشت که امروزه بسیاری از مردم عمده وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌­کنند. راه‌­اندازی سایت‌های انتخاباتی به هزینه بسیار کمی در مقایسه با روش‌های تبلیغاتی دیگر نیاز دارد؛ به عنوان مثال برای نصب یک بنر خیابانی به هزینه نسبتا بالایی برای چاپ و اجاره بیلبورد نیاز است و همچین مجوزهای مربوطه نیز باید گرفته شود؛ اما برای ایجاد و طراحی یک وب‌سایت هزینه‌­های خیلی کمتری برآورد می‌­شود. وب‌سایت‌ها در 24 ساعت شبانه‌­روز فعال هستند و به‌­عنوان یک پایگاه دائمی برای تبلیغات و مدیریت فضای انتخاباتی محسوب می­‌شوند؛ در صورتی‌که هیچ‌یک از روشهای تبلیغاتی دیگر به‌­طور 24 ساعته فعالیت نمی­‌کنند. همچنین با استفاده از ابزارهای گوناگون می‌­توان تعداد بازدید کننده را در هر لحظه و هر روز بیان کرد. سایت‌های انتخاباتی قادر هستند انواع فایل‌ها با فرمتهای گوناگون را در خود بارگذاری نمایند. بعنوان مثال می‌­توان به قرار دادن فایل مربوط به رزومه کاندیداها اشاره کرد. همچنین این دسته از سایت‌ها فضایی دارند که فیلم، فایل صوتی و پادکست مربوط به کاندیداها در آن قرار می‌­گیرد. تماس با کاندیداها از طریق سایت، یکی دیگر از مزایا و کاربردهای سایت‌های انتخاباتی است که از طریق آن مردم قادر هستند به شکلهای گوناگون با کاندیدای مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند و کاندیداها نیز از نظرات مردم مطلع گردند. همچنین در انتها باید گفت که پس از اعلام نتایج انتخابات نیز وب‌سایت‌­های انتخاباتی بعنوان یک پایگاه اطلاع رسانی و روشی برای ارتباط باقی می­‌مانند و به فعالیت خود ادامه می‌­دهند

در صورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت برای طراحی سایت انتخابات شورای شهر می گردید می توانید ساین وب را مورد انتخاب خود قرار دهید.. 

مهم‌تربن بخش‌ها و فاکتورها در طراحی یک سایت انتخاباتی

  به‌­طور کلی در راه­‌اندازی یک وب‌سایت دولتی یا خصوصی می‌­بایست بخشها و فاکتورهای مختلفی را برای آن در نظر گرفت. برای مثال در طراحی سایت شورای شهر بخش‌هایی مانند اخبار، اطلاع­‌رسانی‌­ها، نطق‌­ها، رزومه مربوط به هیئت رییسه و برگه مربوط به تماس بعنوان بخش‌های اصلی در نظر گرفته شده‌ ­است. همچنین این وبسایت با دارا بودن قسمتی، فایل صوتی مربوط به جلسات شورا را در خود بارگذاری می­‌کند. با ما همراه باشید تا بخش‌ها و فاکتورهای اصلی برای طراحی سایت انتخاباتی را بررسی کنیم. این دسته از سایتها معمولا باید صفح‌ه­ای را به منظور قرار دادن سوابق و رزومه کاندیداها در نظر بگیرند و روی محتوا و گرافیک این صفحه حساسیت کامل به خرج دهند. صفحه اخبار نیز یکی دیگر از اصلی‌­ترین قسمت‌­های یک وب‌سایت انتخاباتی است. معمولا تمرکز بر روی صفحات اخبار و وبلاگی مهم‌ترین بخش برای جذب مخاطب و ترافیک برای یک سایت است. صفحه تماس با ما در اکثر وبسایت‌ها وجود دارد اما در مورد وبسایت‌هایی با موضوع انتخابات این صفحه باید کاملا متمایز باشد و بخشی را در نظر بگیرد که قابلیت ارتباط مستقیم با مردم را دارا باشد. یکی دیگر از بخش اساسی و مهم، مربوط به صفحه اهداف و راه­کارها است و باید به عنوان یکی از بخش‌های اصلی یک وبسایت در نظر گرفته شود تا کاندیداها مجموعه‌­ای از اهداف، برنامه­‌ها و راه­کار­های خود را در آن درج کنند. صفحه مربوط به گالری­‌ها نیز از بخش‌های اصلی یک وب‌سایت انتخاباتی است. در این قسمت فایل‌های مربوط به مصاحبه، ویدیو­ها و پادکست­‌های کاندیداها بارگذاری می‌­گردد و بعنوان یکی دیگر از صفحات اصلی برای جذب مخاطب و ترافیک محسوب می‌­شود.

اهمیت شبکه­‌های اجتماعی در وبسایت‌های انتخاباتی

  امروزه  با وجود ابزارها و برنامه‌­های گوناگون با چیزی که در گذشته طراحی سایت نامیده می­‌شد تفاوت اساسی دارد. استفاده از شبکه‌­های اجتماعی یکی از کلیدی‌­ترین موضوعاتی است که موفقیت یک وبسایت را رقم می‌­زند و بدون حضور شبکه­‌های اجتماعی یک وبسایت محکوم به شکست است. وجود شبکه­‌های اجتماعی یک پایگاه اصلی برای تبلیغات و یک ابزار کاربردی در سایت انتخاباتی است. از مهم‌ترین مزایای شبکه­‌های اجتماعی می‌­توان به حجم بالای کاربر، ساده و در دسترس بودن و رایگان بودن اشاره کرد. همچنین این شبکه­‌ها با ظرفیت لینک‌­سازی و جستجو قادر هستند به جذب مخاطب و سئو وب‌سایت نیز کمک کنند.

عوامل موثر در تعیین قیمت طراحی سایت انتخاباتی

طراحی یک و‌ب‌سایت به عوامل متعددی بستگی دارد اما مهم‌ترین آنها را می‌­توان در ساختار یک سایت و گرافیک مربوط به آن تعیین کرد.همانطور که پیش‌تر گفته شد وبسایت‌ها می‌­توانند به‌­شکل اختصاصی کدنویسی شده باشند یا به بوسیله سیستم­‌های مدیریت محتوا خلق شده باشد که معمولا هزینه‌­های مربوط به برنامه‌نویسی بسیار بالاتر است. هزینه‌­های مربوط به طراحی­‌های گرافیکی نیز معمولا بالا است و وبسایت‌هایی با گرافیک پیچیده و یا موشن‌گرافیک معمولا با هزینه بالاتری ساخته می‌­شوند. هزینه­‌های مربوط به هاست و دامنه، تولید محتوا و سئو وب‌سایت نیز از دیگر موارد و عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت انتخاباتی است.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم که از طراحی سایت انتخاباتی بعنوان اصلی‌­ترین فعالیت تبلیغات در فضای مجازی صحبت کنیم و مزایای مربوط به آن را برای کاندیداها و مردم مورد بررسی قرار دهیم. در انتها باید مجدد بیان کرد که فضای اینترنت می‌­تواند یک بستر بسیار مناسب برای تبلیغات انتخاباتی باشد و موفقیت یک کاندیدا را رقم بزند و وجود شرایط خاص شیوع بیماری کرونا نیز می‌­تواند بر اهمیت آن بیافزاید.

https://www.signwebdesign.ir/amozesh-website/website-design-training/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1.html

 

سئو بازدید : 56 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

قبل از خرید تیرآهن باید بدانید که تیرهای موجود در بازار به دو نوع استاندارد و سبک قسمت بندی می شوند و  بهترین محصول داخلی تیرآهن اصفهان ذوب آهن است و دارای وزن استاندارد است. وزن این محصول بر اساس جدول استال است و قیمت های بالایی نسبت به نمونه های دیگر دارد. 

بهترین مارک تیرآهن موجود در بازار ایران کدام است؟

تیرهای تولید شده در کشور در دو نوع استاندارد و سبک موجود می باشد ، اکنون می توان گفت بهترین نوع تیرآهن ، تیرآهن فولادی در اصفهان موجود در بازار است.

معمولاً سه نوع تیرآهن در بازار وجود دارد

پرتو IPB بال - پرتو IPE استاندارد اروپا و ایران - پرتو استاندارد INP روسیه و چین

آیا می توان پرتوی خریداری شده را شبکه کرد؟

به دلیل کیفیت بالای تیر آهن اصفهان فقط این محصول توانایی کار در شبکه را دارد.

تیرها به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارد در صنعت ساختمان در استانداردهای مختلف و با مشخصات مختلف تولید می شوند. ما با ارائه مطلب و توضیح مختصری از این محصول در اختیار شما هستیم. علاوه بر این شما عزیزان می توانید با سایت تهران آهن و با تماس به شماره 02186073000 اطلاعات بیشتری در مورد وزن ، اندازه و قیمت آهن اصفهان 16 روز از کارشناسان فروش ما دریافت کنید.

 انواع تیرهای 14 امروز

تیر از آن مقاطع فولادی است که در هرگونه پروژه ساختمانی ، در برابر تنش های ناشی از گشتاور خمش و نیروی برشی ، حضور رنگی دارد. در مجموع ، سه استاندارد از این محصول توسط تولیدکنندگان تولید و به بازار عرضه می شود که به شرح زیر است. تیرهای IPB یا بال پهن ، تیرهای IPE که با توجه به استانداردهای اروپا و چین تولید می شوند و در نهایت تیرهای INP با توجه به استاندارد روسیه و چین تولید می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آهن کیلویی چند  ، ما به طور خلاصه هر یک از این بخش ها را توضیح خواهیم داد. تیرهای بال ، یا به اختصار IPB ، ظاهر گسترده ای دارند. در این نوع بخشها دو ویژگی اصلی L و V وجود دارد ، L وزن سبک (IPBL) و V وزن زیاد (IPBV) محصول را نشان می دهد. تیرهای IPE نوع دوم این بخشها است. شکل I دارد و ضخامت بال آن یکسان است. قابل ذکر است که این نوع استاندارد در ایران خریداران بیشتری دارد. سرانجام ، نوع سوم این بخشها INP است که شکل I دارد ، با این تفاوت که با دور شدن از روح ضخامت بالها کاهش می یابد ، بنابراین اگر به طول این محصول نگاه کنید ، بالها در ابتدا لاغر و در انتها ضخیم می شوند.

میلگرد اهواز

کارخانه  اهواز تولید کننده شیرآلات آجدار در مناطق جنوبی کشور است. این واحد صنعتی با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، تولید کننده پروفیل های فولادی کلاس A2-A1 و A3 است و با ظرفیت تولید سالانه 550،000 تن ، مقدار قابل توجهی از نیازهای بازار پروفیل های فولادی ایران را تأمین می کند . تولید این محصولات در این واحد صنعتی توسط کادری مجرب و مطابق با استاندارد DIN انجام می شود که با محصولات با کیفیت بالا جایگاه خوبی در بین مشتریان به دست آورده است. قیمت میلگرد اهواز به روز شده به عنوان یکی از محصولات فولادی با کیفیت بالا در بازار ، روزانه در این صفحه به روز می شود. عزیز می توانید علاوه بر مطالعه ادامه این مقاله ، با تماس با شماره 021-86073000 پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. 

مشخصات فنی اتصالات کوثر در اهواز

وزن و مشخصات فنی هر بخش فولادی عناصر بسیار مهمی هستند که باید قبل از خرید محصول به آنها توجه کنید. زیرا این مشخصات برای هر محصول متفاوت است و با خرید مناسب می توانید بیشترین عملکرد را از محصول بگیرید. همانطور که گفته شد ، اتصالات کارخانه کوثر در اهواز در سه مرحله A2 - A1 و A3 تولید می شود.

بخشهای A1 ظاهری صاف و بدون آج دارند. این بخشها 25٪ تغییر شکل نسبی دارند ، به همین دلیل به لطافت و انعطاف پذیری مشهور هستند. بعلاوه دارای مقاومت کششی 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و مقاومت کششی 2400 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. با توجه به این مشخصات ، این محصول بهترین گزینه برای جعل یا کاربردهایی است که نیاز به خم شدن و جوشکاری دارد.

کلاس بعدی A2 است. این بخشها دارای آج مارپیچی با زاویه 45 درجه هستند ، از دیگر مشخصات فنی می توان به مقاومت کششی 3000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و مقاومت کششی 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع اشاره کرد که در نهایت برای کاربردهایی مانند اکستروژن و ساخت اسکلت مورد استفاده قرار می گیرد خوب است انتخاب

سرانجام ، کلاس A3 که دارای محافظ های آجدار در بازار است. این محصولات دارای تنش کنونی 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع ، تنش شکست 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و همچنین تغییر شکل پلاستیک 14 درصد یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در ساخت سازه های ساختمان است. بخاطر داشته باشید که این نوع تقویت کننده به هیچ وجه برای عملیات جوشکاری و تغییر شکلهای زیادی مناسب نیست ، بلکه مقاطع شکننده و شکننده محسوب می شود.

سئو بازدید : 59 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

همانطور که میدانید کارخانجات تولید کننده ی میلگرد مختلفی در سرتاسر ایران وجود دارد که بر اساس برند و کیفیت یک سری کارخانجات معروف تر است مانند میلگرد اصفهان ، میلگرد اهواز . … . جهت مشاهده قیمت میلگرد اهواز کلیک کنید .

ابتدا قبل از گفتن قیمت میلگرد  شهر های مختلف بهتر است شما را با تمام میلگرد های معتبر و قابل ارائه در شرکت تهران آهن را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم 

معرفی کارخانجات میلگرد شهرهای مختلف 

میلگرد آجدار میانه

میلگرد آجدار شاهین بناب

میلگرد آجدار صبا فولاد زاگرس

میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان

میلگرد آجدار راد همدان

میلگرد آجدار حدید سیرجان

میلگرد آجدار نیشابور

میلگرد آجدار آناهیتا گیلان

میلگرد آجدار کاشان

میلگرد آجدار امیرکبیر

میلگرد آجدار قائم

میلگرد آجدار نورد گرم سمنان

میلگرد آجدار روهینا

میلگرد آجدار آریان فولاد

میلگرد آجدار قزوین

میلگرد آجدار فولاد سپهر ایرانیان

میلگرد آجدار آریاذوب

میلگرد آجدار یزد - احرامیان

میلگرد آجدار کاوه تیکمه داش

میلگرد آجدار ذوب و نورد کرمان

میلگرد آجدار درپاد تبریز

میلگرد آجدار فایکو

میلگرد آجدار معراج کرد کوی

میلگرد آجدار خلیج فارس

میلگرد آجدار جهان فولاد سیرجان

میلگرد آجدار بافق یزد

میلگرد آجدار شاهرود

میلگرد ساده کویر کاشان

میلگرد ساده ابهر

میلگرد ساده نطنز

میلگرد ساده متین

میلگرد ساده ملایر

میلگرد آجدار (ذوب آهن) - قیمت میلگرد اصفهان

میلگرد آجدار (ابهر )

برای دیدن قیمت میلگرد این شهر ها و کارخانجات میتوانید به صفحه ی قیمت میلگرد وب سایت تهران آهن مراجعه کرده و علاوه بر قیمت روز میلگرد به دیگر جزئیات میلگرد مورد نظر از جمله سایز میلگرد ، استاندارد ، طول شاخه میلگرد ، محل بارگیری و … دسترسی پیدا کنید .

حداقل و حداکثر قیمت میلگرد شهرهای مختلف

قیمت میلگرد آجدار از قیمت 131000 ریال (  میلگرد آجدار میانه ) شروع شده تا قیمت 143350 ریال  ( میلگرد آجدار راد همدان ) موجود است . که به تاریخ 28 فروردین ماه سال 1400 این قیمت ها آپدیت شده است .

به دلیل نوسانات و اوضاع اقتصادی کشورمان یکسری از کارخانجات فقط به صورت تماس تلفنی و قیمت لحظه ای کار میکنند .

خرید میلگرد از کدوم شهر بهتراست ؟

برای خرید میلگرد مهمترین اصل داشتن صورت خرید است که میگرد مورد نظر در چه سایز و چه طولی مورد نیاز است .

بعد از مشخص کردن این دو مورد به بودجه ای که شما در نظر گرفته اید برمیگردد که میخواهید از چه برندی میلگرد خود را خریداری کنید . چون کارخانجات معتبر کمی قیمت بالاتری نسبت به دیگر کارحانجات دارند .

یکی از دلایل دیگر شهر سکونت شماست . که این مورد هم از سمت شرکت تهران آهن برطرف میشود زیرا به تمام شهر های ایران ارسال بار با قیمت منصفانه و اطمینان انجام میدهد .

جهت مشاوره و خرید میلگرد میتوانید با کارشناسان تهران آهن تماس گرفته و مشاوره و راهنمایی های رایگان دریافت کنید .




سئو بازدید : 36 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)

سایت های گردشگری چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

طبق تجربیات تیم سئو سامان برای این که وب سایت شما نمره ی خوبی در رنکینگ گوگل به دست آورد می بایست دارای مشخصات و نکات کاربردی باشد که در ادامه برخی از آن ها را برای تان بیان خواهیم کرد.

  • پلن های متعدد

اصلی ترین موضوعی که برای افراد مهم به نظر می آید این است که شما باید پلن های مختلفی را به کاربران تان پیشنهاد دهید این پلن ها شامل : نوع وسیله نقلیه ، محل اسکان  ، موقعیت محل اسکان و برخی نکات تخصصی دیگر است.

  • در دسترس بودن تور ها در هر زمانی

در صورتی که شما می خواهید جایگاه تان در گوگل افزایش یابد باید در هر زمانی تورهایی را به کاربران تان ارائه دهید به گونه ایی که نیاز کاربران تان رفع شود.

توجه داشته باشید در صورتی که شما نیاز مشتری های تان را به خوبی در سفر اول شان رفع کنید در آینده ممکن است این افراد با جست و جو کردن” نام برند ” شما به وب سایت تان مراجعه نمایند. همین امر بیانگر این می باشد که شما در سئو سایت مسافرتی قوی عمل کرده باشید و برند سازی تان با موفقیت بوده است. (در سئو سایت شرکنی نیز بحث اصلی برندینگ بود.)

منبع : https://seosaman.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C/

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 1,046
  • بازدید کلی : 3,421